Advertentie: http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Bmw ... gemeen.htm
ErikMartijn schreef:Mooi hoor, alleen jammer dat het een automaat is
JP schreef:Velgen doen wat teveel aan een R8-velgen denken (en dat ander VAG-spul wat er nu mee rijdt)
+1EG schreef:Diegene die dat ding met automaat heeft geconfigureerd hoort slaag te krijgen.
Jah, voor die prijs kan je ook wel bijna een echte //M kopen.Robin schreef:wielen walgelijk, autmaat doodzonde, kleur prima, pakketje prima, maar 't blijft 'n wannabe M...
dat zegt natuurlijk al genoeg Topfuel, over de doelgroep waarvoor deze auto is bedoeld. Tuurlijk geen automaat in dit hok. Maar de koper gaat gewoon lekker 90 rijden in een 'stoere BMW' van de buitenkant.Topfuel schreef:+1EG schreef:Diegene die dat ding met automaat heeft geconfigureerd hoort slaag te krijgen.
Toch verbaasd me het fenomeen ´´automaat´´ wel. Of je daar nu echt een ´´doelgroep´´ aan moet toekennen die jij omschrijft lijkt me ook wat kort door de bocht. Het wordt zo ontzettend vaak gekozen. Jaartje terug overwoog ik een 335i coupe. Alleen zie maar eens een handgeschakelde te vinden, keuze is dan ineens érg klein... Die nieuwe dct bak spreekt me wel wat meer aan, maar zelfs die zou ik niet aanvinken...FerdiACS1 schreef:dat zegt natuurlijk al genoeg Topfuel, over de doelgroep waarvoor deze auto is bedoeld. Tuurlijk geen automaat in dit hok. Maar de koper gaat gewoon lekker 90 rijden in een 'stoere BMW' van de buitenkant.Topfuel schreef:+1EG schreef:Diegene die dat ding met automaat heeft geconfigureerd hoort slaag te krijgen.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten