Nu stemmen op wuz.nl (km-heffing)
- Macboy
Nu stemmen op wuz.nl (km-heffing)
http://www.wuz.nl" onclick="window.open(this.href);return false; is geopend !
Niet allemaal goede vragen, maar best ok vind ik.
Niet allemaal goede vragen, maar best ok vind ik.
- frankv
Re: Nu stemmen op wuz.nl (km-heffing)
wel wat een negatieve insteek, maar eenduidiger geformuleerd dan de ANWB enquete en heeft daarmee ook een zekere eerlijkheid
- KW
Alweer een topic? Dit is dezelfde site als de Telegraaf hoor.
- Petrolhead Tom
Heb hem ook ingevuld!
-
Fer
Uitslag van de Telegraaf peiling (en dus WUZ): 89% van de 190.000 mensen die hem hebben ingevuld is tegen!!! Dat zijn mooie cijfers!!!
- Robin Hartog
Las het vanochtend in de krant idd. Goed om te horen. Nu maar hopen dat, Camiel Eurlings er wat mee doet..
- KW
Ik zag toenstraks in een programma net voor het NOS Journaal van 22u dat hij de Telegraaf de schuld geeft tegen de km-heffing te zijn... YEAH RIGHT, m'n kont er mee! De Telegraaf is gewoon neutraal en hij kan het gewoon niet hebben dat ruim 196.000 mensen TEGEN gestemd hebben! Alsof dat ook maar een beetje met de Telegraaf te maken heeft, not! 
Hij kreeg het duidelijk benauwd over dat onderwerp. Duidelijk te zien datie zich in het nauw gedreven voelt en nog duidelijker datie KOSTE WAT KOST die scheitzooi wil doordrukken!

Hij kreeg het duidelijk benauwd over dat onderwerp. Duidelijk te zien datie zich in het nauw gedreven voelt en nog duidelijker datie KOSTE WAT KOST die scheitzooi wil doordrukken!
- Michele
Nou... uhm... "De Telegraaf is neutraal" is wel ietwat rooskleurig uitgedrukt hoor. Maar ze zullen het vast fijn vinden aan de Basisweg dat er op deze manier over ze gedacht wordt. Heeft Jules Paradijs ook eens een goeie dag als ie thuiskomt: "Schat, ze vinden ons neutraal!". "Dat is mooi liefje, we eten oerhollandse spruitjes". "Lekker!".KW schreef:Ik zag toenstraks in een programma net voor het NOS Journaal van 22u dat hij de Telegraaf de schuld geeft tegen de km-heffing te zijn... YEAH RIGHT, m'n kont er mee! De Telegraaf is gewoon neutraal en hij kan het gewoon niet hebben dat ruim 196.000 mensen TEGEN gestemd hebben! Alsof dat ook maar een beetje met de Telegraaf te maken heeft, not!![]()
- Mack
Dit hele onderwerp zal bepaald worden door de media, denk ik. De Telegraaf loopt voorop, met zijn enquete. Nu RTLnieuws.
Het zal aan de media zijn om hier iets mee te doen. Blijven ze berichten over de vele tegenstanders? Of wordt het (onder politieke druk) overheidspropaganda? De media, zoals de Telegraaf, heeft nu de macht in handen om mensen te organiseren, bij elkaar te brengen, zodat er opgetreden wordt tegen een corrupte politieke club van alle grote partijen.
Telegraaf heeft toch ooit al een gooi gedaan naar een eigen politieke partij? Als ze dat nu doen, dan krijgen ze veel succes.
Er is maar een manier om hier vanaf te komen: de huidige politiek omver werpen. Nieuwe politiek, nieuwe mensen, nieuwe denkwijzen, nieuwe partijen. Niet "pvda is slecht" of "cda is slecht" maar de hele politieke kliek die er nu zit is slecht. Daar gaan verkiezingen niet bij helpen want het blijft binnen die kliek. De media heeft nu de macht, door vele gemobiliseerde burgers, om tegen de politiek in te gaan.
Zal mij benieuwen of de NLse media blijft bij "zoveel mogelijk geld verdienen" of dat ze daadwerkelijk invulling geven aan een maatschappelijke rol.
Het zal aan de media zijn om hier iets mee te doen. Blijven ze berichten over de vele tegenstanders? Of wordt het (onder politieke druk) overheidspropaganda? De media, zoals de Telegraaf, heeft nu de macht in handen om mensen te organiseren, bij elkaar te brengen, zodat er opgetreden wordt tegen een corrupte politieke club van alle grote partijen.
Telegraaf heeft toch ooit al een gooi gedaan naar een eigen politieke partij? Als ze dat nu doen, dan krijgen ze veel succes.
Er is maar een manier om hier vanaf te komen: de huidige politiek omver werpen. Nieuwe politiek, nieuwe mensen, nieuwe denkwijzen, nieuwe partijen. Niet "pvda is slecht" of "cda is slecht" maar de hele politieke kliek die er nu zit is slecht. Daar gaan verkiezingen niet bij helpen want het blijft binnen die kliek. De media heeft nu de macht, door vele gemobiliseerde burgers, om tegen de politiek in te gaan.
Zal mij benieuwen of de NLse media blijft bij "zoveel mogelijk geld verdienen" of dat ze daadwerkelijk invulling geven aan een maatschappelijke rol.
- Michele
Vergeet het maar, we leven in 2010, niet in 1968.Mack schreef: Zal mij benieuwen of de NLse media blijft bij "zoveel mogelijk geld verdienen" of dat ze daadwerkelijk invulling geven aan een maatschappelijke rol.