hier en daar sporadisch al wat mee gelezen en toch maar eens tijd om me te registreren.
ik ben Martin, 35 jaar, samenwonend, werkend bij een verf machine fabriek als "prototyping engineer".
ehm zo noemen zij het, kan er ook niks aan doen

al m'n hele leven een echte techniek liefhebber en dus kunnen auto's niet uitblijven.
dec 2008 heb ik de stoute schoenen aan getrokken en ben ik naar Engeland gegaan om mijn droom voor een funcar/classic te verwezelijken, het werd een Lotus elise S1.
sommige van jullie zullen die van N!co al hebben bekeken (en zijn RHD-LHD ombouw), die van mij is afgezien van een paar onderdelen zoals uitlaat en schokbrekers pcies het zelfde.
echter ben ik nog niet zo ver als N!co want mijn stuur zit nog ferm op z'n rechter plekkie.
Ik ben wel van plan om hem om te bouwen maar ik vind het op dit moment even geen prio hebben.
(eerst de nieuwe CV ketel maar eens ophoesten

anyway, de droom is gelukt en ik rij nu al een jaar rond in een echte icoon onder de automobielen, wat een enorme berg lol, het houdt ook niet op.
ik ben na een jaar alleen maar nog enthousiaster, en nog geen moment spijt gehad.
maar goed voor jullie, lots of fun en wellicht zien we mekaar ooit eens op een "pub meet".
Grt,
Mart.
[