N!co schreef:Bekende nick, onder dezelfde naam op mr2.nl gezeten?
Jazeker, Ha Nico.!
De 2... ik mis 'm af en toe nog wel hoor! Maar de Lotus vind ik toch net even wat leuker sturen

Jammer dat de nieuwe 2-eigenaar 'm kort heeft gereden.

. Ik heb de foto's nog van de crash in de Ardennen. De tranen springen je in de ogen!
Zoek de verschillen:
De hond reed ook al mee in de 2, daar heeft hij het " bochten surfen" geleerd en leren waarderen

Sterker nog: Ik heb de 2 eerst opgemeten om te zien of er een bench in paste. De hond is aangeschaft op een tweezitter, de tweezitter aangeschaft op de hond dus

. Nu met een tweede wagen is het iets minder spannend en kunnen we wat meer zut meeslepen.
Wat ik leuk vond was met de 2 naar de camping gaan. Als je na een weekje of 2 de wagen voorrijdt en de tent begint in te pakken lopen de mensen gelijk op je af: Dat moet toch allemaal niet in dat kleine wagentje he? Dat gaat nooit lukken!
@ Frank: De Elan is in 2 series gemaakt. De eerste iets van 5.000 st geloof ik (houd me ten goede, 'k ben niet zo van de cijfertjes) Toen de nieuwe Lotuseigenaar nog 800 motorblokken vond in de erfenis, is er een 2e serie (S2) geproduceerd, waar gelijk vele kleine verbeteringen zijn doorgevoerd.
Deze is dus van de 2e serie.
Lotus had inderdaad grote plannen, maar Mazda gooide wat roet in het eten met de MX5 voor een derde van de prijs van de Elan en de looks van de oude Elan. Sja... Toen namen veel mensen genoegen met wat mindere rijkwaliteiten en werd het voor Lotus heeeeeeel lastig! Hoewel ik de MX5 geen mooie kar vind krijg je natuurlijk waanzinnig veel emotie voor je geld. Ik kan begrijpen dat iemand de meerprijs van een Elan niet kan rechtvaardigen t.o.v. een MX5.
I.i.g. one happy camper here! :banaan: