Peugeot 307 SW
Benzine
Bouwjaar 2005,
107 pk / 80kW
Topsnelheid 210 km/jaar
1370 kg leeggewicht
handmatige 5-bak
0-100 in 9,8 seconden. Dat onze 307 er mening M3 en Lotus uitsprint mag dus duidelijk zijn.
Foto's volgen
gr
Peugeot 307 SW
-
Re: Peugeot 307 SW
Joey schreef:
0-100 in 9,8 seconden. Dat onze 307 er mening M3 en Lotus uitsprint mag dus duidelijk zijn.
Dat kan helemaal niet!

- Niall
Wel met het aantal ritjes naar de peugeot dealerMetchu schreef:Joey schreef:
Dat kan helemaal niet!

- Joey
Nog nooit problemen mee gehad, hoor.Niall schreef:Wel met het aantal ritjes naar de peugeot dealerMetchu schreef:Joey schreef:
Dat kan helemaal niet!
Verrekte langzaam ding, maarja, ik hoef er niet in te rijden.
- Jan Visser
Problemen komen vanzelf wel
Uitlaatjes die het maar 3 a 4 jaar uithouden, speling op fuseekogels, speling op stuurkogels, aircopomp die vastloopt, rammels, rammels en nog meer rammels. En an hebben we nog het motorstoringslampje.........
Misschien nu nog niet, maar het komt vanzelf wel en misschien wel eerder dan je denkt

Uitlaatjes die het maar 3 a 4 jaar uithouden, speling op fuseekogels, speling op stuurkogels, aircopomp die vastloopt, rammels, rammels en nog meer rammels. En an hebben we nog het motorstoringslampje.........
Misschien nu nog niet, maar het komt vanzelf wel en misschien wel eerder dan je denkt

- Joey
Jan Visser schreef:Problemen komen vanzelf wel![]()
Misschien nu nog niet, maar het komt vanzelf wel en misschien wel eerder dan je denkt![]()
Auto is van mijn ouders.
Vond het zowieso al niks toen ze met het idee van een 307 SW kwamen, mijn moeder was er heilig van overtuigd dat ze een Toyota Avensis wou, omdat we voor de Peugeot een Corolla uit '94 hadden. Die is tot 2006 meegegaan en heeft zijn dienst dus gedaan. Hier hebben wij serieus geen problemen mee gehad. Ja, toen hij op sterven stond heeft hij wel eens wat kleine dingetjes gehad, maar dat was altijd zo -meestal gratis xD- verholpen. Mijn vader heeft mn ma uiteindelijk zover gekregen dat ze meeging naar een dealer van een Frans merk.
Ik zweer het; toen mijn ouders besloten de Corolla weg te doen, heeft mn ma meerdere keren gezegt dat ze geen Franse wagen wilEn nu staat er een Peugeot voor de deur, en heeft mijn pa tot een tijdje geleden voor zijn werk een Peugeot busje gekocht. Maar die is total-loss.