Mijn naam is Kay Wilmsen, 22 jaar oud en studeer Autotechniek in Arnhem (nog 1 jaartje te gaan). Heb een half jaartje stage mogen lopen bij AST Suspension en begin in februari met mijn stage bij Van Kronenburg Autosport. Ik woon in Nederweert en zit nog 1 maandje op kamers in Arnhem. Genoeg over mijzelf

In April 2008 kocht ik mijn eerste Honda, een ED6 (1.5 16v). Maar die zou niet lang origineel blijven.
Langzaam begonnen met velgen en een uitlaatje, maar na enige tijd moest er toch meer vermogen komen.
Langzaam aan een andere motor bij elkaar gedaan met de bijbehorende onderdelen. Momenteel staat alles er zo bij:
Huidige setup [12-12-2009]
Motorisch:
-d16z6 onderblok (80k km) SOHC Vtec
-d16z6 kop (gereviseerd en gevlakt) SOHC Vtec
-Multipoint swap d15b7
-Hondata Heatshield
-Invidia GT200 Cat-Back
-Xs-power Turbokit t3/t4 (big sized intercooler)
-Injectoren 450cc DSM
-XTD 3-puck koppeling
-Std. Koppeling afgedraaid 3,68kg
Onderstel:
-AST Sportline I Schroefset, verstelbaar in hoogte en hardheid.
-BBS RX Imi 15" Rood Ral 3020
-Bridgestone Potenza RE720 195/50/15
-Veerpootbrug Voor Boven
-Veerpootbrug Achter Boven
-Veerpootbrug Achter Onder
Remmen:
-Compleet std. (240mm/trommel)
-MB6 remmerij ligt klaar voor montage (282mm/262mm)
Interieur:
-CRX ED9 Tellerbak
-Rode ITR Recaro's
-QSP flat steer met naaf
Exterieur:
-Okt. 2009 compleet overgespoten
-Kleur: Nh0
-Bumpers: Satijnzwart
ECU:
-P06 OBD1 Vtec ECU
-Neptune Software
-Afgesteld door BekeromTuning
To-do:
-Snap-off monteren
-Buddyclub schakelpook monteren
-remmenswap monteren
-Re-tune Bekerom Tuning @ 11 en 4 psi icm Boostcontroller
-4punts QSP-gordels aanschaffen
-Bolt-in Rolkooi (Zelf) maken
Tijdens aanschaf:
Turbo-ombouw:
Re-spray en reviseren motor:
Re-assembly:
New Rims icm 4x114,3 Brakeswap (282mm/262mm)
Huidige staat:
De bedoeling is om dit jaar wat race-events af te gaan en wat tijden neer te zetten op wat circuits. Ik hoef absoluut niet de snelste te zijn maar het gaat me om de race-ervaring. Hopelijk blijft mijn motor heel, mocht hij te snel warm worden dan moet er een olie-cooler orden aangeschaft.
Hopelijk valt mijn auto hier ook een beetje in de smaak en kan ik een hoop leren over jullie circuit-ervaringen en evt. auto-ervaringen.
Vragen en/of opmerkingen? Laat maar komme :banaan: