Morgen zondag is in leeuwarden een autosport beurs.
Dus voor de liefhebbers die de familie uitjes en rollades zat zijn. Morgen naar het fec in leeuwarden.
Wij nemen de 130i racer mee voor wat demo ritten.
http://www.racing-expo.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Race rock 27dec leeuwarden.
- Hielke
Re: Race rock 27dec leeuwarden.
Moet een grote stinkbende vanwege de slechte ontluchting zijn geweest hoorde ik.
-
Ben er gister geweest. Wat Hielke zegt kwa ontluchting valt er zeker wat te verbeteren. Alle kleding in de was en mijn winterjas kan gestoomd worden. Maar al met al toch een gezellige middag gehad. Hoogtepunt de driftdemos met o.a. Vlasblom, 2x skyline toyota AE86 en nog een volvo 340 die in de kleine hal goed uit de verf kwam.. De buggy's waren ook voor het publiek best spectaculair.
Waren vooral wat demo's en weinig autosportbeurs. Entree van 20 euro best veel voor wat het was, maar ach was een prima besteding van de zondag middag.
De 130i cup deed het goed al glijdend het Fec wat door zag er goed uit. Misschien voor de volgende keer toch maar neon balken aan de kooi vast maken dat doet het toch goed in de vol met rookstaande hal!
Waren vooral wat demo's en weinig autosportbeurs. Entree van 20 euro best veel voor wat het was, maar ach was een prima besteding van de zondag middag.
De 130i cup deed het goed al glijdend het Fec wat door zag er goed uit. Misschien voor de volgende keer toch maar neon balken aan de kooi vast maken dat doet het toch goed in de vol met rookstaande hal!

-
Ja neon tubes moet ik hebben.