ja Rico , ik kwam wat onhandig binnen op het forum. Ik weet nu hoe het hier werkt en als mijn berichten op reclame lijken pas ze dan maar aan.Mijn handel is mijn hobby en zonder handel geen hobby maar ik wil me hier niet als handelaar profileren maar als autohobbyist zoals de rest ..
Wat betreft de GT40, ik heb een paar gehad van KVA w.o .de longtail, de beste van het origineel maar chassis is niet te vergelijken met CAV of bv Southern GT, MDA(inmiddels ook failliet) of Tornado. Een goede gt40 is kostbaar. Als je er een gaat bouwen met v8, bedenk dan dat het kenteken meer kost dan de auto bouwen, met de nieuwe co2 regelingen bij nieuwe auto's etc. Gebruikt kopen op oldtimerpapieren is de beste optie
Mijn Lola mk3b is van GTD op oldtimerkenteken, zeer zeldzaam, slechts enkelen gebouwd. Het chassis is van een CAV gt40 met uiteraard een v8.
Schitterend chassis, onafhankelijk rondom met pusrods etc
In de USA wordt de t70 coupe nog nagebouwd door RCR met een monococque chassis. Niet mijn keuze gezien de kwetsbaarheid in vergelijk met een spaceframe waar je makkelijk in kunt lassen en slijpen in geval van schade. Een monococque is meestal in 1 klap volledig afgeschreven..
De Mclaren is overigens van Tornado, gebouwd in 1994.
op verzoek nog n foto van de t70