Na eerst wat uithoeken van Nederland gezien te hebben, tot aan dubieuze steegjes in Schiedam toe... Heb ik er een gevonden waarbij ik eindelijk een goed gevoel kreeg na een telefoongesprek en het zien van de advertentie. Weliswaar 150 KM weg, maar toch de stoute schoenen aangetrokken vandaag. Met mijn Kale broeder, Aram, aan mijn zijde (zie foto bij impreza voor bewijs).
Vertrokken wij vanmiddag. Bij aankomst kon ik de angel eyes en de booskijkers door de vingers zien. De auto is een plaatje. Een auto van 18 jaar oud met geweldige lak (en miniscuul roestplekje) en een schappelijke (eerlijke) km-stand van 2 ton. Eindelijk eens geen bekleding die keihard overal los liet, eindelijk eens werkende ramen en dak, eindelijk eens een auto die niet haperde, eindelijk eens een auto waar de stoelen niet gescheurd waren. Na een stukje gereden te hebben een fijn gesprek gehad met de verkoper. Eindelijk eens geen rare sjonnie die troep verkoopt, eindelijk eens geen achmed die ik niet versta, eindelijk een eerlijke vent die serieus zn best deed en ook nog eens vol vertrouwen de auto en de papieren mee gaf zonder nog een euro gehad te hebben. Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten en het voelde goed! De auto voelde goed. Wij voelden ons goed. En heb de beste man een hand gegeven en samen met Aram vertrokken wij naar huis.
Ik heb net 2 uur doelloos zitten rondrijden en het klopt gewoon 8) . Ik weet niet voor hoelang, ik weet niet wanneer... Want dit is alweer nummer 7!! Maar vooralsnog genieten we er maar van 8)
Dan, genoeg gelul... De auto.
Wat zijn -minpunten?
Gare sjonnie angel eyes, booskijkers (morgen meteen op mp zetten)
wellicht de dubieuze m3 spiegels ook

boordcomputer werkt niet

Maar daar blijft het bij, want er zijn zat pluspunten 8)
De lak, puntgaaf... xavier, ik heb een mooi klusje voor je 8)
Sper diff (DRIFTUUUUUUH)
bmw motorsport velgen :shakeit:
het juiste stuurtje en pookje
De beemer aan de drank:
Samen met ze vriendje de 325i cabrio op de achtergrond, lekker gespeeld vanavond 8)
p.s. iemand nog een trekhaak nodig?