ik kijk hier in Haarlem niet meer op van een politie begeleid transport, we hebben hier immer een gevangenis, de Haarlemse rechtbank (IRT affaire, vastgoed gedoe..) en Joh.Enschede neerlandsch euro en postzegel drukkertje..
maar vandaag toch wel even een WTF momentje..
stuk of 10 kon. marechaussee motoren
2 van die 7 serie BMW's (donkerblauw)
1 Mercedes M serie in kon. marechaussee kleuren
die de hele weg afzetten voor 2 grote vrachtwagen met trailer die met een bloed gang langs de rand van de stad vlogen (50km/u zone)
die vrachtwagens hadden geen NL kenteken, kleine plaatjes aan de voorkant (Italie?)
kwamen vanaf rottepolderplein en reden richting de stad, wellicht richting Heemstede..
wat was dat?! zijn er zoveel vastgoedcriminelen of moest er heel veel geld naar 'Duckstad'?
ik vroeg het me gewoon af..
watwasda?
- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
- duifjes.com
Re: watwasda?
Camiel's transport.....van kastje's......
bang dat we hem overvallen....
-
Tom
sorry ons moeder ging ffkes boodschappe doen
- Thomas
- Auto: Bmw 1-serie
Die heb ik vanmorgen ook gespot op de A12 tussen Arnhem en Ede. Eerst een paar motoren, vervolgens een heel stuk leeg snelweg en daarna die Bmw's en vrachtwagens. Wel appart.
- Roman
Gaston met de een loterij prijs?