Problemen met Redonzeprivacy? Meld het hier
-
Tom
Problemen met Redonzeprivacy? Meld het hier
De site is in erg korte tijd uit de grond gestampt en niet echt goed getest (moest zo snel mogelijk online).
Zover ik heb gezien werkt alles, maar mocht je problemen tegenkomen, dan meld het hier even!
Onder IE6 kan het problemen geven (zover ik heb gezien is het wel leesbaar). Mensen die daar nog mee werken moeten nodig upgraden. Er zijn al veel grote sites die deze site niet meer ondersteunen.
IE7/8, Firefox, Safari en Opera zouden moeten werken.
Zover ik heb gezien werkt alles, maar mocht je problemen tegenkomen, dan meld het hier even!
Onder IE6 kan het problemen geven (zover ik heb gezien is het wel leesbaar). Mensen die daar nog mee werken moeten nodig upgraden. Er zijn al veel grote sites die deze site niet meer ondersteunen.
IE7/8, Firefox, Safari en Opera zouden moeten werken.
- duifjes.com
Re: Problemen met Redonzeprivacy? Meld het hier
ff. algemeen....als je op een link klikt verlaat ook je ook per direct de site.........misschien handiger dit door een nieuwe te openen....
- Dutch
De maand '09' vindt het formulier blijkbaar geen maand in de mm-zin van het woord...
Althans, dat vakje wordt rood omlijnd als ik de mededeling krijg dat niet alle velden zijn ingevuld.
Althans, dat vakje wordt rood omlijnd als ik de mededeling krijg dat niet alle velden zijn ingevuld.
- Joop
Geldt ook voor de dag... Heb ze zowel voor de dag als maand rood gekregen.Dutch schreef:De maand '09' vindt het formulier blijkbaar geen maand in de mm-zin van het woord...![]()
-
Tom
- Duifjes: inderdaad, vreemde is dat het officieel (volgens webvoorschriften) niet meer 'mag' om links in een nieuw venster te openen. Maar ik kan dat wel fixen, ga ernaar kijken.
- Dag en maand 9 is inmiddels opgelost! Mailde iemand ook al over. Wazig
- Ik heb ook even navraag gedaan bij Maurice en Wouter of er een mogelijkheid is om de gegevens via SSL te versturen (dus met encryptie). Wel zo netjes als dat mogelijk is.
- Dag en maand 9 is inmiddels opgelost! Mailde iemand ook al over. Wazig
- Ik heb ook even navraag gedaan bij Maurice en Wouter of er een mogelijkheid is om de gegevens via SSL te versturen (dus met encryptie). Wel zo netjes als dat mogelijk is.
-
Kees Bunk
Windows XP; Google Chrome
Na het invullen van de petitie druk ik op versturen:
Na het invullen van de petitie druk ik op versturen:
2e keer versturen is wel gelukt...The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Please try the following:
Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly.
If you reached this page by clicking a link, contact the Web site administrator to alert them that the link is incorrectly formatted.
Click the Back button to try another link.
HTTP Error 404 - File or directory not found.
Internet Information Services (IIS)
Technical Information (for support personnel)
Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 404.
Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Web Site Setup, Common Administrative Tasks, and About Custom Error Messages.
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Ik zie bovenaan naast die IK OOK button die aantal inschrijvingen tekst niet...
Werk hier met Firefox..
Op de zak met IE 6.0 ofzo zag ik hem wel
Werk hier met Firefox..
- ADV
Wou ik ook net melden..Kgroot.nl schreef:Ik zie bovenaan naast die IK OOK button die aantal inschrijvingen tekst niet...
Werk hier met Firefox..
Als er nog hulp nodig is bij SEO laat ff weten
- RVV
Zie je ook niet in safari op de iphone.
-
Tom
Die tekst is Flash. Dat ondersteund de iPhone niet.
Misschien even Flash opnieuw installeren:
http://get.adobe.com/flashplayer/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://get.adobe.com/flashplayer/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Arthur
- Auto: Nr.51
Als je op de diverse "onderdelen" wilt klikken verandert je muis steeds van "handje" naar "pijltje". Is misschien gezeur in de marge maar het is wat lastig om die onderdelen van de site aan te klikken. Doe er maar mee wat je wilt

-
Luco
Huh, bij mij veranderd het pijltje netjes in een handje als je over een klikbare tekst gaat, dat is toch normaalArthur schreef:Als je op de diverse "onderdelen" wilt klikken verandert je muis steeds van "handje" naar "pijltje". Is misschien gezeur in de marge maar het is wat lastig om die onderdelen van de site aan te klikken. Doe er maar mee wat je wilt![]()
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik heb Parkinson
Nee, ff serieus. Bij mij is het erg gevoelig waar je de muis plaatst anders kun je het niet aanklikken 
-
Tom
Arthur welke browser en versie (voor de komma) heb je?
Even bij help > about kijken.
Even bij help > about kijken.
- ADV
Ook niet op firefox hier, hij heeft het wel gedaan btw..Tom schreef:Die tekst is Flash. Dat ondersteund de iPhone niet.
- Dutch
Misschien niet echt een 'probleem', maar de zinsnede 'Daarom zijn we tegen de kilometerheffing: etc.' is alleen bij de laatste drie argumenten vetgedrukt. Ik zou dat consequent wel of niet doorvoeren.
-
Tom
Is gefixed!Dutch schreef:Misschien niet echt een 'probleem', maar de zinsnede 'Daarom zijn we tegen de kilometerheffing: etc.' is alleen bij de laatste drie argumenten vetgedrukt. Ik zou dat consequent wel of niet doorvoeren.
-
Metchu
dit las ik op zapruder in de comments
http://zapruder.nl/portal/artikel/red_o ... erheffing/" onclick="window.open(this.href);return false;
wellicht iets om over na te denken ?
http://zapruder.nl/portal/artikel/red_o ... erheffing/" onclick="window.open(this.href);return false;
Red onze privacy is een dubieze site je moet al je gegevens invullen en er staat geen disclaimer bij!!! Link veranderen naar bovenstaande site graag...
wellicht iets om over na te denken ?
-
Tom
Sinds vanmiddag staat er een disclaimer op.
-
Luco
Ik zou die tekst boven de petitie plaatsen
- KW
Als je het linker menu bedoelt, klopt... alleen de letters zelf zijn klikbaar, de ruimte er tussen niet. Beetje onhandig maar het werkt op zich wel.Arthur schreef:Ik heb ParkinsonNee, ff serieus. Bij mij is het erg gevoelig waar je de muis plaatst anders kun je het niet aanklikken
-
Luco
Niet over de site zelf, maar 8 topics jongens, ik zie door de bomen het bos niet meer omdat er van alles door elkaar loopt, op deze manier gaan we dingen missen denk ik
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Via http://redonzeprivacy.nl" onclick="window.open(this.href);return false; werkt de teller bovenin niet bij mij, wel via http://www.redonzeprivacy.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.