Kilometerheffing klassiekers
- Joy
Kilometerheffing klassiekers
Stel, de kilometerheffing gaat door met de voorgestelde regels. Klassiekers worden vrijgesteld van kilometerheffing en wegenbelasting (zolang het duurt).
Als vrijgevochten autoliefhebber denk je bij jezelf, zoek het uit :fy: , ik ga 1 of meerdere auto's inwisselen voor een klassieker en ben weer vogelvrij.
Dus waar kom je mee thuis als je 25 jaar terug in de tijd moet ? Een auto voor familie/ werk, en/of een funauto. Wel rekening houden met je huidige situatie, dus budget en betrouwbaarheid meenemen.
Ik heb geen garage dus ik zou een auto zoeken die in ieder geval een verzonken koets heeft. Sportief blijft het uitgangspunt. Liefst een model waar veel know how van is plus veel aftermarket verkrijgbare upgrades. Een 86'er/ 87'er Porsche 944 Turbo lijkt me een goede kandidaat. Als alternatief zie ik nog wel wat in een Audi Ur-Quattro.
Als vrijgevochten autoliefhebber denk je bij jezelf, zoek het uit :fy: , ik ga 1 of meerdere auto's inwisselen voor een klassieker en ben weer vogelvrij.
Dus waar kom je mee thuis als je 25 jaar terug in de tijd moet ? Een auto voor familie/ werk, en/of een funauto. Wel rekening houden met je huidige situatie, dus budget en betrouwbaarheid meenemen.
Ik heb geen garage dus ik zou een auto zoeken die in ieder geval een verzonken koets heeft. Sportief blijft het uitgangspunt. Liefst een model waar veel know how van is plus veel aftermarket verkrijgbare upgrades. Een 86'er/ 87'er Porsche 944 Turbo lijkt me een goede kandidaat. Als alternatief zie ik nog wel wat in een Audi Ur-Quattro.
-
Tom
Re: Kilometerheffing klassiekers
Tja, ik heb niet zo veel met klassiekers.
E30 M3 ofzo lijkt me wel wat.
Oude 911 ook.
Of een vette Amerikaan met V8.
E30 M3 ofzo lijkt me wel wat.
Oude 911 ook.
Of een vette Amerikaan met V8.
Laatst gewijzigd door Tom op 18 nov 2009, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tom
[dubbel]
- Downforce Hans
Dan haal ik mijn alpine a 310 weer uit de mottenballen....... 
-
Luco
Ik zou een heel oud Patrol chassis kopen met kenteken, nieuwe patrol kopen of jong gebruikt kan je ze dan bijna voor niks krijgen, want die zijn echt niet meer te betalen.
Dan nieuwe carros en motor op oude chassis laten bouwen.
Betrouwbaar en van alle gemakken voorzien en goedkoop.
Voor de fun heb ik dan een alpine en een 5gtt van meer dan 25 jaar oud, ook gratis
Dan nieuwe carros en motor op oude chassis laten bouwen.
Betrouwbaar en van alle gemakken voorzien en goedkoop.
Voor de fun heb ik dan een alpine en een 5gtt van meer dan 25 jaar oud, ook gratis
- Niall
Golf 2 uit 1987 kopen, ombouwen naar 1991 model en dan een gechipte 130pk pompverstuiver diesel erin 
- Niels
- Auto: Prius+
Een W124 300TD of een E32 3.0D en een 944 Turbo voor de hobby
De geruchten gaan al dat ook klassiekers aan de beurt zijn
- duifjes.com
ik heb nog een BMW 1802 staan......badcondition.......maar goed een ander blok, AC, goed onderstel etc en hij is gewoon helemaal super lijkt me om te rijden.
Porsche 944 Turbo S is een mega gaaf ding heb daar iets mee weet niet waarom...underdog...
BMW e30 M3
BMW 2002 Turbo
Maar goed heb ook 2 kinderen die willen ook mee
Ik kom zelf uit 1973 dus een auto die net zo oud is lijkt me gaaf!
Jaguar XJ
Mercedes SEL
Amerikaan
Rolls Royce Corniche
Idd geval iets wat heeeeeeeeeeeeeel veel Co2 uitstoot heeft en dito brandstofverbruik.....puur als compensatie voor de staat.....
Porsche 944 Turbo S is een mega gaaf ding heb daar iets mee weet niet waarom...underdog...
BMW e30 M3
BMW 2002 Turbo
Maar goed heb ook 2 kinderen die willen ook mee
Ik kom zelf uit 1973 dus een auto die net zo oud is lijkt me gaaf!
Jaguar XJ
Mercedes SEL
Amerikaan
Rolls Royce Corniche
Idd geval iets wat heeeeeeeeeeeeeel veel Co2 uitstoot heeft en dito brandstofverbruik.....puur als compensatie voor de staat.....
- duifjes.com
Tuurlijk zijn die aan de beurt.....omdat straks heel veel mensen zo'n ding willen......Niels schreef:Een W124 300TD of een E32 3.0D en een 944 Turbo voor de hobby![]()
- Niall
Tegen 2012 zijn ze allemaal gesloopt onder de moto slooppremieNiels schreef:Een W124 300TD of een E32 3.0D en een 944 Turbo voor de hobby![]()
-
allen
944 Turbo en gewoon een oude Caterham. Klaar. 8)
- duifjes.com
Nee dat geloof ik dus niet...klassiekers blijven altijd bestaan.......Niall schreef:Tegen 2012 zijn ze allemaal gesloopt onder de moto slooppremieNiels schreef:Een W124 300TD of een E32 3.0D en een 944 Turbo voor de hobby![]()
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Zat ik vanmiddag ook over de brainstormen. Denk een dikke Amerikaanse musclecar met V8. Is best wel aantrekkelijk. Één in slechte conditie in Amerika opsnorren en hiernaartoe halen. Hier helemaal laten opknappen, gastank erin. Alle kosten zakelijk aftrekken. Bijtelling over de dagwaarde (voor de verbouwing). Vervolgens dus ook geen stasikastje erin en weinig brandstofkosten ivm de gastank. Goedkoop driften maar. 
- Robertdj
Een Burton kan natuurlijk ook, op basis van een 2cv van voor 1987. Standaard niet vooruit te branden, maar met een kitcar heb je aardig wat motorkeuze
.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Voor 69,5k euro deze zoals ik gisteren al zei.

- duifjes.com
Idd.....heb zoiezo iets met dikke US-cars......en dan zo'n hoog mogelijke Co2 uitstoot halen 695 ofzo...puur om te jennen....en omdat het kan....Wouter81 schreef:Zat ik vanmiddag ook over de brainstormen. Denk een dikke Amerikaanse musclecar met V8. Is best wel aantrekkelijk. Één in slechte conditie in Amerika opsnorren en hiernaartoe halen. Hier helemaal laten opknappen, gastank erin. Alle kosten zakelijk aftrekken. Bijtelling over de dagwaarde (voor de verbouwing). Vervolgens dus ook geen stasikastje erin en weinig brandstofkosten ivm de gastank. Goedkoop driften maar.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Als het doorgaat met het kiekeboe kastje.....................dan kap ik met autorijden.........................dan ga ik met de motor, als dat ook nog aan banden wordt gelegd dan stop ik er helemaal mee, mits, maar tenzij er over de grens (Duitsland bij mij om de hoek) nog mogelijkheden zijn, maar eigenlijk zie ik het daar ook somber in, de maut voor vrachtwagens is daar al en het is nog maar een pennestreek verwijderd van invoeren voor personenkraftwagen...............
Nou ja, tegen die tijd pak ik de fiets of dan maar een Kreittler of een Sündapp
Nou ja, tegen die tijd pak ik de fiets of dan maar een Kreittler of een Sündapp
-
Luco
http://www.autotrader.nl/klassieker/kop ... otoIndex=0" onclick="window.open(this.href);return false;
zoiets :banaan: :banaan: :banaan:
7,5 liter fwd amerikaan

zoiets :banaan: :banaan: :banaan:
7,5 liter fwd amerikaan
-
EJGT3CS
Oude 911 Alla Chris Harris! 
- Knot
Ze gaan het toch wel aan banden leggen.... heb nu de Aygo gekocht, belastingvrij per 2010.. over 2 jaar is het weer anders kan ie weer pleite.
Koop je straks een 87'er Golf2, 2 jaar is het weer anders en kan je weer een andere truc zoeken.
Enige mogelijkheid is een bedrijfje starten wat die truc doet voor een oude koets met nieuwere modellen/facelift onderdelen/motoren wissels, daar hebben mensen wel interesse in lijkt me.
Zal er wel op uitkomen dat ik naar de oosterburen ga verkassen uiteindelijk, huizen zijn daar goedkoper, auto's goedkoper, lucht is 80x frisser, je hebt 20x meer ruimte, zorgstelsel ook dik oke, ze houden van bier, worst en bbq..... kortom, wat wil je nog meer.
Koop je straks een 87'er Golf2, 2 jaar is het weer anders en kan je weer een andere truc zoeken.
Enige mogelijkheid is een bedrijfje starten wat die truc doet voor een oude koets met nieuwere modellen/facelift onderdelen/motoren wissels, daar hebben mensen wel interesse in lijkt me.
Zal er wel op uitkomen dat ik naar de oosterburen ga verkassen uiteindelijk, huizen zijn daar goedkoper, auto's goedkoper, lucht is 80x frisser, je hebt 20x meer ruimte, zorgstelsel ook dik oke, ze houden van bier, worst en bbq..... kortom, wat wil je nog meer.
- GTRene
gewoon ff bij Superformance shoppen...nieuwe auto's/replica's met een oud chassisnummer uit de jaren 60 ofzo
helaa zijn die krngen wel erg duur
http://www.superformance.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
bv de Corvette grand-sport in roadster of coupe uitvoering en dikke bom van een motor.
http://www.superformance.com/corvette.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
of de mooie uiterst stoere
GT40 mk1 en 2
http://www.superformance.com/gt40.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
of de Daytona GT coupe and so on
http://www.superformance.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
bv de Corvette grand-sport in roadster of coupe uitvoering en dikke bom van een motor.
http://www.superformance.com/corvette.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
of de mooie uiterst stoere
http://www.superformance.com/gt40.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
of de Daytona GT coupe and so on
-
PeterB
BMW 745i voor thuis, 280SL op gas voor m'n vrouw ( wil alleen maar cabrio rijden als woon-werkauto).
Heb al 2 stuks op het oog. 8)
En wat 2-wielers...
Heb al 2 stuks op het oog. 8)
En wat 2-wielers...
- Ar
- Auto: Prius
w126/c126 liefst een van eind 85 of 86(face lift dus), 500 of een 560
e32 '86 735i
Porsche 928, een van '86 met de. (verzonken dacht ik).
190 2.3 16V
en inderdaad een 944 turbo of een W124 300D/300E (jammer dat de CE te nieuw is).
Goedkoop rijden kan met een Audi 80(ronde model vanaf 86) of 100. Beide zijn verzonken.
Geen Jaguar. Een jaren 80 versie lijkt me niet betrouwbaar.
Met de w126 en de 635CSI kan ik in ieder geval vrij rondrijden.
e32 '86 735i
Porsche 928, een van '86 met de. (verzonken dacht ik).
190 2.3 16V
en inderdaad een 944 turbo of een W124 300D/300E (jammer dat de CE te nieuw is).
Goedkoop rijden kan met een Audi 80(ronde model vanaf 86) of 100. Beide zijn verzonken.
Geen Jaguar. Een jaren 80 versie lijkt me niet betrouwbaar.
Met de w126 en de 635CSI kan ik in ieder geval vrij rondrijden.
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Zou dan wel weer grappig zijn, als heel DF over 8 jaar in klassiekers rondrijdt. 
- duifjes.com
Idd. discussie's over welk type gas inbouw......en welk typenummer nummer dat koplampglas heeft voor die 450 SELWouter81 schreef:Zou dan wel weer grappig zijn, als heel DF over 8 jaar in klassiekers rondrijdt.