Bedankt voor de leuke reacties.
Het lijkt snel te gaan, maar ondertussen duurt het hele evenement al ruim 2 jaar. Ik had de bus gekocht en kort daarna uit elkaar gehaald.
Maar na een poosje van geld uitgeven en het uitblijven van zichtbaar resultaat. (je moet namelijk veel geduld hebben bij het opknappen van een oldtimer en dat heb ik niet echt

)
Heb ik de bus verkocht aan een kameraad met dezelfde instelling en nu na ongeveer 1,5 jaar heb ik hem weer terug. We hebben nu plus/minus een maand vol gas al onze vrije tijd erin gestoken vandaar nu dit op het oog vlotte resultaat.
Na het spuiten weer even sparen voor een nieuwe hemel en nog wat deurrubbers etc, voordat ik weer verder kan.
De buitenkant wordt gewoon bij de spuiter gedaan. Dit door o.a. wat Niels ook al aangeeft, zonder spuitcabine en afzuiging wordt het niet echt netjes.
Je krijgt namelijk meer of eerder last van stof in de lak en zonder afzuiging krijg je ook weer spuitnevel op de andere delen die je net gespoten hebt.
Alles is wel weer redelijk op te lossen door de bus daarna weer te schuren met hele fijn schuurpapier met water en hem op te poetsen, maar ik heb er al genoeg aan geschuurt
Ik zal zo nog wat foto's plaatsen. Morgen gaat ie naar de spuiter :banaan:
Maandag ophalen.