Eigenlijk was ik destijds op zoek naar een 106 1.6 met 100pk, de GTi leek mij iets te snel voor een beginnend bestuurder.
Tijdens mijn zoektocht kwam ik echter dit exemplaar tegen, ik werd spontaan verliefd

Hoewel er hier en daar wat betrouwbaarheids probleempjes geweest zijn heb ik zeker geen spijt van mijn aankoop, hij zal dan ook (hopelijk) nog een tijdje in mijn bezit blijven.
De enige aanpassing is een Green open luchtfilter die er bij aankoop al op zat. Misschien dat ik deze echter vervang of verplaats naar een betere locatie omdat hij momenteel te dicht op het blok zit.
Binnekort komen er een paar modificaties aan,
Sowieso:
OMP veerpootbrug voor-boven
Bilstein B6 dempers rondom (in standaard setting)
ATE remschijven rondom
EBC "red stuff" remblokken rondom
OMP Stabilisatorstang voor-onder
Gaat allemaal bij Frits vandaan komen

Als jullie hier overigens nog tips over hebben, be my guest, ik heb er namelijk (nog) niet zoveel verstand van. Ik laat mij dan ook graag informeren.
Anyway, wat is een mijn auto topic zonder foto!
De 924 heb ik sinds augustus dit jaar in mijn bezit. Ik wilde al een tijdje iets anders erbij, een auto waar ik met plezier in kon rijden, die goed met het overige verkeer mee kon komen en die relatief weinig onderhoud nodig had(lees: weinig last van roest). Met deze eisen kom je al snel bij een Porsche 924 uit!

De 924 is volledig standaard, de enige "accessoire" is een stuurslot die ik na 2 slapenloze nachten gekocht heb. Misschien dat ik ooit nog de remmerij verbeter, maar dat is slechts een toekomstvisie.