Vijverberg Assen 4 november a.s.
- Vdub
Vijverberg Assen 4 november a.s.
Gaan er nog mensen van hier naar Assen a.s. woensdag 4 november?
- Bert ///M3
Re: Vijverberg Assen 4 november a.s.
Vind het wel aantrekkelijk voor 200 euro oid.
Maar de 6e ga ik ook al op Zolder rijden. Dus misschien dat ik even de 10e meepak als ik nog banden over heb enz
Maar de 6e ga ik ook al op Zolder rijden. Dus misschien dat ik even de 10e meepak als ik nog banden over heb enz

- Vdub
tja.. erg goedkoop is het natuurlijk niet voor alleen de middag.. maar iig 100 euro goedkoper dan zondag de 8e..
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ben volgende week een weekje vrij, dus als ik zin heb ga ik even een kijkje nemen 8)
- Gert.
Ik ga zondag 8 november.
-
Ik ben er ook bij, maar ik ga zelf niet rijden! 

- L@urens
Ik ga zondag 8 nov met wat vrienden.
- GTRene
Ik denk dat ik dit jaar wel de laatste gereden heb...
trouwens heb men olieleiding die wat lekte nwe rubbertjes tussen laten zetten maar schijnt daar niet weg te komen...leek wel zo bij de dealer...hij lekt nog...komt aardig wat druk op als je euhm hard rijd...dus weer olie nevel daar in de buurt smeerzooi..maandag weer terug en gaan de aansluitingen eraf en dan eventueel die nwe koppelingen van de nwe dure slangen wat inpakken? moet toch simpel zijn, maar sinds het Haas aanrijding geval niet meer goed en lekt met dat nieuwe spul erop
en dan komt het langzaam ook wat bij de banden via de bodem...eneuh moet je dus niet met 2 x 100 een afrit gaan nemen wat anders wel kan maar met wat olienevel op het bandje wordt dat net wat grip verliezen
dus maandag weer afwachten of de reparatie nu wel slaagt 8)
anyway de kilometer teller die het ineens begaf op CPZ werkt wel weer...oorzaak zender achter in diff...ik draaide die eruit bij de dealer die ff men olieleiding onder garantie repareerde, en zag dat 1 van de 2 pootjes van de snelheidzender was afgebroken...tja dan doet ie het niet....oorzaak? waarschijnlijk na dat diff geval en toen er een nwe difplaat opgezet werd en de oude zender hergebruikt werd, misschien tikkie gehad?...of van de klap op straat van het diff? nasleep dus.
zal wel weer goedkomen, heb der een nwe ingezet en het werkt weer, oude plastic stukje ligt in het diff of al vermalen? maar kan verder geen kwaad lijkt me.

anyway de kilometer teller die het ineens begaf op CPZ werkt wel weer...oorzaak zender achter in diff...ik draaide die eruit bij de dealer die ff men olieleiding onder garantie repareerde, en zag dat 1 van de 2 pootjes van de snelheidzender was afgebroken...tja dan doet ie het niet....oorzaak? waarschijnlijk na dat diff geval en toen er een nwe difplaat opgezet werd en de oude zender hergebruikt werd, misschien tikkie gehad?...of van de klap op straat van het diff? nasleep dus.
zal wel weer goedkomen, heb der een nwe ingezet en het werkt weer, oude plastic stukje ligt in het diff of al vermalen? maar kan verder geen kwaad lijkt me.
- L@urens
He René, kom je zondag ook naar Assen? V8 geluid is altijd fijn en voor jou is dit een thuiswedstrijdGTRene schreef:Ik denk dat ik dit jaar wel de laatste gereden heb....

-
Circuitrijden. Burnouts niet toegestaan. Niets voor jou... 

- GTRene
Ja anders was het wel leuk voor me, lekker in de buurt, uurtje rijden...maar zit nog met die lichte lekkage van de oliekoeler leiding aansluiting dat drupt onder druk en gaat zo de hele rechterkant van de boden over en dan uiteindelijk bij men wielen...en je voelt dan onder max attack dat die dat niet prettig vinden...schiet die ineens weg...dus op limiet is dat beetje lekkage genoeg voor ineens een zwieper als de banden max grip zoeken...olie en banden zijn geen vriendjes...hopelijk krijgen ze het dinsdag eindelijk voor elkaar baal er wel van maar denk dat de aansluiting moeilijk goed te krijgen is...eigenlijk moet er een andere koeler op met vaste aansluitingen maja...wie gaat dat betalen...eigenlijk nog garantie geval van haas schade echter loopt wat uit de hand, en geen zin in gezeur....magoed, ff afwachten...dinsdag gaat het wat meer uit en in elkaar en dan maar weer zien of het houd onder drukL@urens schreef:He René, kom je zondag ook naar Assen? V8 geluid is altijd fijn en voor jou is dit een thuiswedstrijdGTRene schreef:Ik denk dat ik dit jaar wel de laatste gereden heb....

have fun daar

-
Maar goed dat je niet gegaan bent Rene..
Afgelast vanwege de mist..!
Het was overigens wel behoorlijk druk met veel dikke wagens..!
Vooral Porsche GT3 en Turbo!
Afgelast vanwege de mist..!

- L@urens
Jammer van de mist, had er zin in vandaag... leuke opkomst ook. Erg sneu van 't volk dat daarna z'n testosteron op het parkeerterrein op niveau probeert te krijgen. Misschien dinsdag... anders weet ik 't nog niet.
-
Dinsdag is de laatst keer van dit jaar! 

- GTRene
Zonde zeg...denk je nog ff te rijden en mooi droog weer + temp niet zo hoog krijg je mist...hier wast ook al wat mistig (vannacht terug weg vant uitgaan ook al)Ernst Jan Dekker schreef:Maar goed dat je niet gegaan bent Rene..
Afgelast vanwege de mist..!![]()
dinsdag laatste dag? op assen...?
komt nog een extra dag, gister mailtje gekregen...
Beste racevrienden,
In verband met het beperkte daglicht op 15 november starten we op deze dag om 12.30 uur. We kunnen dan tot 16.30 uur rijden.
Echter, op deze datum hebben we geen plaatsen meer beschikbaar voor het Vrij Rijden. Als je je nog niet hebt ingeschreven, moeten we je helaas teleurstellen.
Er staat zelfs al een aantal deelnemers op de wachtlijst.
Maar, om te voorkomen dat je dit jaar niet meer kunt rijden, hebben we een extra middag voor het Vrij Rijden ingepland.
Deze extra middag zal plaatsvinden op zaterdag 12 december.
Ook op deze Vrij Rijden middag starten we om 12.30 uur en kunnen tot 16.30 uur rijden.
In de bijlage vind je het aanmeldformulier voor 12 december.
-
Daarmee heb ik het over de Vijverberg Trofee.. 

- GTRene
Ernst Jan Dekker schreef:Daarmee heb ik het over de Vijverberg Trofee..

trouwens is er helemaal niet gereden vandaag? hoe gaat dat dan met de centen als je al betaald had...
- L@urens
Is terugbetaald, helemaal super.GTRene schreef:Ernst Jan Dekker schreef:Daarmee heb ik het over de Vijverberg Trofee..ah oke
trouwens is er helemaal niet gereden vandaag? hoe gaat dat dan met de centen als je al betaald had...
Van welke andere org. is die quote van jou Rene?
- GTRene
L@urens schreef:Is terugbetaald, helemaal super.GTRene schreef:Ernst Jan Dekker schreef:Daarmee heb ik het over de Vijverberg Trofee..ah oke
Van welke andere org. is die quote van jou Rene?
netjes van die organisatieEltjo Bieckmann
Advanced Driving School

ik heb eventueel een inschrijf pdf al weet ik niet hoe je die verstuurd

- @iko
voor de mensen die dit jaar toch nog even willen rijden:
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 10&t=13563" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 10&t=13563" onclick="window.open(this.href);return false;