Simpelweg één van de mooiste filmpjes die ik van TG heb gezien, die sfeer die ze creëren is geweldig, machtig mooie omgevingsbeelden, etc etc...
Alles wat je in zo'n filmpje wil, zit er in: Erg, ERG fraai!

Romo bedoelt dat alle andere (merken) auto's dan lelijk worden denk ik zoTom schreef:Lelijk?
Vind het mooie auto's. Hooguit teveel gelijkenis in de onderlinge modellen.
....
Precies...........................en zeg eens dat het niet waar is...................Aernoudt schreef:Romo bedoelt dat alle andere (merken) auto's dan lelijk worden denk ik zoTom schreef:Lelijk?
Vind het mooie auto's. Hooguit teveel gelijkenis in de onderlinge modellen.
....
Romo, ben het niet vaak met je eensromo schreef:Prachtig idd.........................
Het grote echt grote nadeel van de AM.................................kijk er vooral niet te lang naar......................................alles wordt zo lelijk, werkelijk zo afschuwelijk lelijk.......................in vergelijking...................
Af en toe, heel af een toe moet je er een glimp van opvangen, even een kleine seconde de schoonheid tot in je diepste poriën opzuigen...............zodat je er weer tijden op kan teren..............en de naakte waarheid van het alledaagse niet te veel pijn doet..............
Mooist in de overtreffende trap.............................
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast