Voorstellen: Gert
- Gert.
Voorstellen: Gert
Hallo,
Ik ben Gert , 45 jaar en woon/werk in Rotterdam.
Ruim een jaar geleden voor het eerst met DF op Zandvoort gereden, toen met een zilvergrijze Porsche 996GT3mk1
Deze auto is een tijdje geleden verkocht en recent is daar een Porsche 911 uit 1987 voor terug gekomen.
Afgelopen donderdag 15/10/09 met veel plezier voor de 2de keer een trackday gedaan met DF en dus hoog tijd om me eens netjes hier te melden/voorstellen.
De auto waar ik in rij is een 911 waar door de vorige eigenaar flink aan "geknutseld" is.
De buitenkant van de auto is model 3.2, de motor is er eentje uit een 964 met zo'n 300pk, aangepaste inlaat/uitlaat/DME/onderstel en remmen.
Ik ben zo'n 4 jaar aan het circuitrijden (trackdays), heb mijn racelicentie gehaald (maar nog niks mee gedaan).
Begin oktober voor het eerst met de nieuwe (oude) 911 twee dagen op circuit Spa-Francorchamps gereden.
Of beter gezegd, gevaren want het was glad en nat, had alleen een set semi-slicks dus dat ging voor geen meter.
Gisteren een heerlijke ochtend met perfect weer met DF op circuit Zandvoort.
Net als de vorige keer was het met prima bevallen met DF en zal in de toekomst er graag vaker bij zijn!
Groet,
Gert
Hierbij nog wat plaatjes:
Ik ben Gert , 45 jaar en woon/werk in Rotterdam.
Ruim een jaar geleden voor het eerst met DF op Zandvoort gereden, toen met een zilvergrijze Porsche 996GT3mk1
Deze auto is een tijdje geleden verkocht en recent is daar een Porsche 911 uit 1987 voor terug gekomen.
Afgelopen donderdag 15/10/09 met veel plezier voor de 2de keer een trackday gedaan met DF en dus hoog tijd om me eens netjes hier te melden/voorstellen.
De auto waar ik in rij is een 911 waar door de vorige eigenaar flink aan "geknutseld" is.
De buitenkant van de auto is model 3.2, de motor is er eentje uit een 964 met zo'n 300pk, aangepaste inlaat/uitlaat/DME/onderstel en remmen.
Ik ben zo'n 4 jaar aan het circuitrijden (trackdays), heb mijn racelicentie gehaald (maar nog niks mee gedaan).
Begin oktober voor het eerst met de nieuwe (oude) 911 twee dagen op circuit Spa-Francorchamps gereden.
Of beter gezegd, gevaren want het was glad en nat, had alleen een set semi-slicks dus dat ging voor geen meter.
Gisteren een heerlijke ochtend met perfect weer met DF op circuit Zandvoort.
Net als de vorige keer was het met prima bevallen met DF en zal in de toekomst er graag vaker bij zijn!
Groet,
Gert
Hierbij nog wat plaatjes:
- Bijlagen
-
- 996cabrio.jpg (224.03 KiB) 2459 keer bekeken
-
- gt3.jpg (59.11 KiB) 2458 keer bekeken
-
- 911spa1.jpg (76.13 KiB) 2459 keer bekeken
-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Re: Voorstellen: Gert
Welkom Gert..
Leuke auto''s heb je (gehad)..
Leuke auto''s heb je (gehad)..
- Adje ///M3
Welkom! Wat een vreselijke hobby heb je toch 

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Gert, welkom!
Was gister erg leuk om een ronde achter je aan te rijden. Op de rechte stukken moet ik het helaas afleggen. Maar in Bos uit met zo'n 30cm achter de Porsche te zitten is toch wel enorm gaaf!
Jammer dat de GT3 weg is, maar deze 911 is toch ook wel erg fijn! Tot de volgende DF trackday
gr. Steven
Was gister erg leuk om een ronde achter je aan te rijden. Op de rechte stukken moet ik het helaas afleggen. Maar in Bos uit met zo'n 30cm achter de Porsche te zitten is toch wel enorm gaaf!
Jammer dat de GT3 weg is, maar deze 911 is toch ook wel erg fijn! Tot de volgende DF trackday

gr. Steven
- duifjes.com
Welkom...........
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Hey Gertus!!!
Was inderdaad weer mooi gisteren. Ik heb nog een plaatje van je. Die van die GT3 komt me ook bekend voor
. Was op de GP Strecke van de
Ring vorig jaar. Mooi dagje was dat ook.

Groetjes,
Mark
Was inderdaad weer mooi gisteren. Ik heb nog een plaatje van je. Die van die GT3 komt me ook bekend voor

Ring vorig jaar. Mooi dagje was dat ook.
Groetjes,
Mark
-
OnlineDownforce Hans
Wielen zijn niet zo scherp 

- Paskal
- Auto: meerdere
Hey Gert,
Welkom hier. Mooie wagens heb je gehad, maar hoezo de move van een GT3 naar een 3.2 ?
Je zult mijn ex-auto ook wel kennen waar Tim inmiddels in rijdt

Welkom hier. Mooie wagens heb je gehad, maar hoezo de move van een GT3 naar een 3.2 ?
Je zult mijn ex-auto ook wel kennen waar Tim inmiddels in rijdt

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Dat wazige Amerikaanse ding is helemaal niet fatsoenlijk op de foto te krijgen anders...
- Dennis van der Schoot
We hebben gisteren leuk gereden op Zandvoort Gert,enne,welkom hier!
- Gert.
@ Steven: was idd leuk gisteren, moest nog flink wennen aan de auto vwb wegligging in de bochten en de remmen. Dus hoop de volgende keer toch wat verder uit te lopen.
@ Paskal: ja die auto ken ik zeker, inmiddels weer een leuke verbouwing gehad qua interieur 8)
Met name vorig jaar erg veel trackdays gedaan met de GT3 en ook regelmatig op stap met het raceteam van Paul Geeris.
Ik wilde een stap verder en had het (te) ambitieuze plan om met een GT3CUP auto te gaan knallen. Er was er eentje (ex. DSC) waar ik ook nog een dag in getest heb op de GP baan van de Nürburgring.
Vervolgens ga je rekenen en kom je erachter dat het allemaal wel erg uit de hand gaat lopen (financieel gezien).
Dus toen op zoek naar een alternatief en dat was best lastig!
Terug naar een GT3 wilde ik niet want dat had ik al eens gehad. Update naar een 997GT3 heb ik de centen niet voor.
Alternatief is nu deze oldskool Porsche die stevig aangepast is en toch ook nog op kenteken om zonder autoambulance/trailer naar het circuit te kunnen.

@ Paskal: ja die auto ken ik zeker, inmiddels weer een leuke verbouwing gehad qua interieur 8)
Met name vorig jaar erg veel trackdays gedaan met de GT3 en ook regelmatig op stap met het raceteam van Paul Geeris.
Ik wilde een stap verder en had het (te) ambitieuze plan om met een GT3CUP auto te gaan knallen. Er was er eentje (ex. DSC) waar ik ook nog een dag in getest heb op de GP baan van de Nürburgring.
Vervolgens ga je rekenen en kom je erachter dat het allemaal wel erg uit de hand gaat lopen (financieel gezien).
Dus toen op zoek naar een alternatief en dat was best lastig!
Terug naar een GT3 wilde ik niet want dat had ik al eens gehad. Update naar een 997GT3 heb ik de centen niet voor.
Alternatief is nu deze oldskool Porsche die stevig aangepast is en toch ook nog op kenteken om zonder autoambulance/trailer naar het circuit te kunnen.
- Bijlagen
-
- spa.jpg (88.02 KiB) 2278 keer bekeken
- Gert.
Heej Dennis, die ronden vlak bijelkaar waren zeker erg 8) 8) 8)Dennis van der Schoot schreef:We hebben gisteren leuk gereden op Zandvoort Gert,enne,welkom hier!

- Paskal
- Auto: meerdere
Beetje verbouwd is hij wel inderdaadGerT3 schreef:@ Paskal: ja die auto ken ik zeker, inmiddels weer een leuke verbouwing gehad qua interieur 8)

Zo was hij:
Nu:
Kan me je keuze goed voorstellen. Je huidige 911 stond toch ook een tijd bij Paul te koop of niet? Dacht hem namelijk te herkennen aan de velgjes.
Hoe dan ook veel plezier ermee, maar dat gaat ongetwijfeld lukken

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Meer Porsche bloed is altijd goed 8)
Welkom Gert
Welkom Gert

- Gert.
Paskal Morriën schreef:Kan me je keuze goed voorstellen. Je huidige 911 stond toch ook een tijd bij Paul te koop of niet? Dacht hem namelijk te herkennen aan de velgjes.
Nee deze komt niet bij Paul vandaan, de auto stond ergens niks te doen in het noorden van het land.
Heb hem gekocht van Dominicus van DSP.
Bedankt voor alle reacties tot nu toe!
Echt 8) zo'n actief forum.
- RJay
Welkom op DF man, gaaf hoor, porsches gebruiken waar ze voor gemaakt zijn 

- Tom V
Welkom Gert, ik herken je wel van het groepje van Paul inderdaad. Toendertijd nog veel met een 944 Turbo bij hem gereden. Leuke 911 heb je daar!

Dat was er een uit deze stal, nog in leuke tijden :Paskal Morriën schreef:Kan me je keuze goed voorstellen. Je huidige 911 stond toch ook een tijd bij Paul te koop of niet? Dacht hem namelijk te herkennen aan de velgjes.
Hoe dan ook veel plezier ermee, maar dat gaat ongetwijfeld lukken
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Oh ja, jullie RUF Tom! Wat een gaaf ding was dat zeg!
-
Welkom hier Gert
- Niels
- Auto: Prius+
Welkom!
-
Welkom Gert! Heb de negen-elf donderdag ook gezien ziet 'r fraai uit.
Veel plezier op DF!

Veel plezier op DF!

- Robin Hartog
Welkom Gert!
Super Porsches!

Super Porsches!

- frank de jonge
Welkom Gert!
- Gert.
Sinds vandaag is mijn nickname aangepast: voorheen Gert911 is nu Gert.
Nu ruim een half jaar zonder Porsche, dus leek het me ook wat raar om die toevoeging te houden.
Overigens rijdt ik op dit moment met veel plezier in dit hok:
Nu ruim een half jaar zonder Porsche, dus leek het me ook wat raar om die toevoeging te houden.
Overigens rijdt ik op dit moment met veel plezier in dit hok:
- Bijlagen
-
- E46 M3
- 20110326-27_touri-bmw-187 - bg.jpg (436.54 KiB) 1617 keer bekeken
-
- E46 M3
- 18645.jpg (59.85 KiB) 1619 keer bekeken
-
Blijft een plaatje