Ik kijk al een tijdje mee op dit forum, dus nu eindelijk dan maar even voorstellen:
Ik ben Martijn, 29 jaar en kom uit Groningen.
Dagelijks rijd ik in de Toyota Aygo van mijn vriendin naar mijn werk. Dit omdat het maar een klein stukje is en net te ver voor de fiets

Voor de hobby plus circuit werk en de Ring een Alfa Romeo 155 2.0 16V. Waar het nodige is aangebeurt en gebeuren gaat :banaan:
Er is een Evo conversie uitgevoerd wat inhoud dat er een paar fijne Cat Cam nokkenassen inclusief aangepaste chip (Squadra Tuning) zijn gemonteerd. De CDA/BMC en EPS uitlaat waren al gemonteerd. Hierdoor trekt de 16V wat lekkerder en langer door. In de planning staat nu nog een geflowde cilinderkop. Tevens is er een 1.6 versnellingsbak gemonteerd voor wat meer trekkracht.
De remmen zijn verbeterd door een setje Goodrigde remleidingen, setje Brakemax remschijven (rondom), remblokken Ferodo Ds2500 en verse remvloeistof.

Om de wegligging te bevorderen heb ik de FK schroefset opnieuw laten uitlijnen en de 17'' Eta Beta;s voorzien van een setje Parada's.
Onderstaand het resultaat.
Ook heb ik nog een Alfasd 1.7 TI QV voor de klassieke km's . Sind vorige week heb ik een Alfasud Giardinetta aangeschafd voor de restauratie, dus ik verveel me geen seconde.
Ik heb me hier aangemeld om wat meer circuitdagen te gaan doen