
Eerste keer gemonteerd, starten zeer slecht lopen. Vacuum lek, dus alles er weer af. Heb de complete brug afgeperst op 1,5 bar en 2 zeer kleine lekkage's verholpen. Nu het zaakje er weer op en weer slecht lopen onderin. In de hogere toeren loopt bij beter, maar wel plofjes uit de uitlaat. Tijdens het proefrijden merk je niks aan de motor zo lang je boven de 1500 rpm blijft, vermogen levert hij ook gewoon. Wel heel vreemd, na een sprintje tot in 3 uitlaten rollen en na 2 min. stationair draaien liep het blok nog maar op 5 cilinders.

Terug in de loods nog met remmenreiniger in de weer geweest om lekkage's op te sporen, spoot voor de grap ook een beetje bij de injectors liep de motor ineens wat hoger. Gaten voor de injectors in het spruitstuk zijn de zelfde diameter als origineel, de O-ringen zijn nieuw alles is hetzelfde alleen met M50 zuigt de motor de damp langs de ringen..
De wagen is (helaas) bij Braspenning geweest voor een chip. Sindsdien brand het check engine lampje ook.
Voordat ik de boel er WEER afsloop, wie heeft nog tips of suggestie's??