Vreemde gebeurtenis [update]
- Joy
Vreemde gebeurtenis [update]
Kom net thuis. Zie de blauwe E46 van mijn ouders op de oprit staan. Komt pa naar buiten en zegt moet je eens naar de motorkap kijken. Kijk naar de kap. Zit onder de zwarte verfspetters. Heeft 1 of andere idioot op steenslagbeschadigingen (?) druppeltjes zwarte verf gedaan die door de rijwind zijn uitgewaaierd. Auto is donderdag voor het laatst door mij gebruikt voor boodschappen. Moet gebeurd zijn net voor of tijdens het boodschappen doen. Wie gaat er nou op andermans auto steenslag opvullen. Rare is dat de auto volgens mij helemaal geen steenslag had ivm respray in het verleden door dealer. Echt heel vaag.
[IMG:653:490]http://i19.photobucket.com/albums/b188/ ... C00054.jpg[/img]
[IMG:653:490]http://i19.photobucket.com/albums/b188/ ... C00054.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Joy op 17 jul 2006, 18:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Macboy
- Thomas
- Auto: Bmw 1-serie
Lullig is dat. Opnieuw laten spuiten? Heb op m'n huidige (zwarte) auto ook verfspetters zitten. Witte spetters..... Paar maanden geleden 's nachts naar huis gereden en blijkbaar door een plas verf gereden. Kom de volgende dag bij de auto. Rubber gedeeltelijk wit, wielkasten wit aan de binnenkant, spetters op de zijkant en een flinke kledder over m'n linker buitenspiegel. Het is redelijk weg nu, op wat kleine spetters op de zijkant na. Spiegel was niet meer goed te krijgen maar die werd er een week later afgetrapt door vandalisten. Dat kwam dus redelijk goed uit want die spiegel zag er niet uit 

- Jelmer850i
- Marc
Op de een of andere manier kan ik bij dit verhaal alleen maar hier aan denken:
[img:176:269]http://www.marypages.com/Akita7.jpg[/img]
Na huilende madonna's krijgen we nu de huilende BMW's. Ik zal de mijne goed in de gaten gaan houden, en op tijd troosten!
[img:176:269]http://www.marypages.com/Akita7.jpg[/img]
Na huilende madonna's krijgen we nu de huilende BMW's. Ik zal de mijne goed in de gaten gaan houden, en op tijd troosten!

- Dennis Cavallino
- Joy
- Jan Visser
Das echt geen remvloeistof.
Remvloeistof doet hele andere dingen met je lak en vreet in een paar uur al door de lak heen.
Als je remvloeistof op je lak hebt lijkt t wel of je de lak met een zuur hebt behandeld.Lak word zacht en het begint te rimpelen.
Slecht schade bedrijf als ze met zon verhaaltje komen.
Remvloeistof doet hele andere dingen met je lak en vreet in een paar uur al door de lak heen.
Als je remvloeistof op je lak hebt lijkt t wel of je de lak met een zuur hebt behandeld.Lak word zacht en het begint te rimpelen.
- Fabian
dat valt anders reuze tegen. Dit kan zeker. Heb zelfs wel eens gezien dat er na 1 dag nog niets aan de lak te zien was.Jan Visser schreef:Das echt geen remvloeistof.
Ligt denk ik ook aan de kwaliteit van de vloeistof/lak.
klote dit man

-
Slik, en wie zat er zaterdag met z'n in remvloeistof gedoopte handen op m'n lakJoy Jolliffe schreef:Net naar een schadebedrijf gebracht. We weten nu ook wat het is. Remvloeistof... En waar is de auto pas geweest, juist naar de garage voor een grote beurt. Op dit moment is de lak zelfs aan het scheuren. Heeft een paar dagen nodig gehad maar met dit weer gaat het hele lakwerk eraan. Lekker dan !