Graag reacties van mensen die de auto uit ervaring kunnen aanbevelen/afraden!
Wat zijn 'must-have' opties IN JULLIE OGEN?
Greetz, Chris
Je gaf geen budget aanm3e30_chris schreef:In de categorie: 'oude-koeien' en/of 'oude-wonden' ... dacht dat het prijsverschil tussen de Z4 M en Z4 3.0 niet echt te rechtvaardigen viel :twisted:
Dat zal heus wel. -TN-DJ zat nog net in fabrieksgarantie toen RATELDERATELDERATELDERATEL de kop op stak. Nokkenaslagers en bovenkop aan bonken gedraaid zonder ooit een oliedrukalarm gegeven te hebben, en ding stond niet onder peil.m3e30_chris schreef:Bedankt voor de input allemaal!
Steve, neem aan dat 2 jaar huisselectie een 'plof' wel afdekt.
Inderdaad, BMW heeft nog een vrij coulant coulance systeem. Al word dat door de 070-4133xxx mannen per geval apart bekeken!Macboy schreef:Dat soort dingen kunnen ook kort na de garantie mogelijk (deels) kosteloos worden vergoed. Juridisch heb je meer poten om op te staan dan enkel de garantietermijn. Maar dit is weer afhankelijk van aantal zaken. Ik stel het maar even !
Zou je dat hout niet eenvoudig kunnen weghalen of vervangen?uwbuurman schreef:Die zwarte die JP aandraagt staat bij "mijn" dealer. Dat is een mooi ding, staat er nog maar een paar weekjes.Dat hout is overigens niet aan mij besteed.
Gebruikers op dit forum: Rogerb en 60 gasten