Je auto gaarne van te voren aanmelden via;
info@drive2live.nl
gvd k wou hier nog zo graag heen...JP schreef:Alleen Allen??
Hm, is dat ook weer.. Ik denk alleen dat ik die series daar niet zo heel spannend meer vind, dus ik denk dat het Rotterdam gaat wordenInne schreef:Heel misschien, gezien het ook weer feest is @ CPZ met de finaleraces...
Er komen wel degelijk dergelijke evenemten; denk aan road-trips, meetings, etc.steve smith schreef:Beetje raar gekozen naam. Zou eerder verwachten dat het een charity event was. En dan wel interesse hebben om mee te doen.
Mooi! Belofte maakt schuld...Kgroot.nl schreef:Ik ben er bij...
Heb het met Danielle afgesproken dus dan moet ik ook komen he
Inderdaad.Marco Kremers schreef:Mooi! Belofte maakt schuld...Kgroot.nl schreef:Ik ben er bij...
Heb het met Danielle afgesproken dus dan moet ik ook komen he
Sta ik hier weer even versteld!!!!
Moeten we opeens gaan betalen!
Ik weet niet hoor. Maar wat 'kost' het dan om zoiets te organiseren? Ik vind nu opeens komen met een bedrag van 15euro
entree wel erg vreemd?! Ook op de eigen website wordt er niet met een woord over gerept. Dan kom je dus naar de meeting
omdat je dat ergens gelezen hebt. Je hebt je niet opgegeven, want dat is niet nodig, want het is gewoon vrij om te komen,
en dan moet je opeens gaan betalen? Wat is dat nou weer voor situatie! Dat kun je gewoon serieus niet maken in mijn ogen!
Ik weet nog niet of ik zondag kom.....vind het een beetje een raar geval zo. Als ik kijk naar de eerste meeting van C&C, waar Jeroen(Newt) en ik nog bij betrokken waren. Ook nooit een stuiver voor gevraagd en daar was ook toestemming etc. van de gemeente. Dus ja.....
Mark Nauta schreef:Ook op de eigen website wordt er niet met een woord over gerept
Dit is wat ik erover kan zeggen, ben niet de organisatie...Mark Nauta schreef:Ook op de eigen website wordt er niet met een woord over gerept
Gisteren toen ik die post deed stond het er nog niet.Marco Kremers schreef:Dit is wat ik erover kan zeggen, ben niet de organisatie...Mark Nauta schreef:Ook op de eigen website wordt er niet met een woord over gerept
Staat overigens wel degelijk op de website;
http://drive2live.nl/s2.html
Hmm, ik heb even wat research gedaan en dan krijg ik toch echt de informatie "C&C komt terug in het voorjaar van 2010!"...?Mark Nauta schreef:Gisteren toen ik die post deed stond het er nog niet.Marco Kremers schreef:Dit is wat ik erover kan zeggen, ben niet de organisatie...Mark Nauta schreef:Ook op de eigen website wordt er niet met een woord over gerept
Staat overigens wel degelijk op de website;
http://drive2live.nl/s2.html
@ Robin Hartog. C&C komt niet meer.....lang verhaal.....
Organisatie was bij C&C in handen van Mike J. en Natasha L.Robin Hartog schreef:Hmm, ik heb even wat research gedaan en dan krijg ik toch echt de informatie "C&C komt terug in het voorjaar van 2010!"...?
http://carsandcoffee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar, wat was het verhaal in het kort?
Ja, maar dat is ook zoiets.....er staat nergens dat je je moet aanmelden. Ik dacht het is gewoon komen, gezellig doen en weer weg. Op een afgesproken plaats. Veel moeilijker en uitgebreider hoeft het toch ook niet!!Marco Kremers schreef:Als ik goed ben geïnformeerd volgt er vanavond nog een mailing naar iedereen die zich tot op heden heeft ingeschreven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast