Ben niet zo'n poster, maar wil de foto's graag met jullie delen. Ik ben in de gelegenheid geweest om een proefrit te maken met de GT3 RS. Helaas ben ik er niet zelf voor in de markt, maar het was wel een geweldige ervaring.
De 997 Turbo rijdt al fantastisch, maar dit is wederom de overtreffende trap. Wat een superauto! Puur gemaakt voor het circuit. De auto heeft bijna geen geluidsdemping, achterruit is van plexiglas, er zit een rolbar in, het motorgeluid is geweldig, wegligging ongekend. Rijden is echt zeer basic met korte schakelbak en achter je hoor je allerlei tandwielen ratelen bij het overschakelen. Gevraagd of dit normaal was, maar de verkoper zei van wel. Tja, verder heb ik er niet veel over te zeggen, het is gewoon een rasechte circuit-auto. Je kan er alleen geen drempels mee over. Zelfs bij stapvoets rijden over een bescheiden drempel, raakt de spoiler toch nog de grond. Ik kan begrijpen dat de nieuwe GT3 RS een knop heeft waarmee je de auto tijdelijk kan verhogen om drempels te overwinnen.
Afijn...de foto's: