Iemand ervaring met een 335d ?
- Mat Firens
Iemand ervaring met een 335d ?
Hoi,
Zoals ik laatst poste ga ik mijn 335i coupe inruilen voor een 335 touring (ik heb meer ruimte nodig). Nu heb ik me gisterenavond laten vertellen dat de 335d minstens zo snel is als de I en heel lekker rijdt. Ik heb geen ervaring met een 335d, heb wat testverslagen gelezen en dat zag er allemaal prima uit. Nou ben ik opzoek naar meer info in het bijzonder over het rijgedrag acceleratie en verbruik. Iemand ervaring met deze motor ?
Thx!
Mat
Zoals ik laatst poste ga ik mijn 335i coupe inruilen voor een 335 touring (ik heb meer ruimte nodig). Nu heb ik me gisterenavond laten vertellen dat de 335d minstens zo snel is als de I en heel lekker rijdt. Ik heb geen ervaring met een 335d, heb wat testverslagen gelezen en dat zag er allemaal prima uit. Nou ben ik opzoek naar meer info in het bijzonder over het rijgedrag acceleratie en verbruik. Iemand ervaring met deze motor ?
Thx!
Mat
- StefanW
- Auto: 106 Rallye S2
Re: Iemand ervaring met een 335d ?
Mijn pa heeft sinds een week een 535d. Hiervoor reed ie een 330d. De 35d zuipt toch veel meer, vooral in de stad. Dan zit je zo op 1 op 11.
De motor lijkt wel een beetje op een benzinemotor, je trekt hem zo tot 5000 toeren en bij 3500 toeren begint ie echt als een gek te trekken. De 30d trekt vanaf onderin linear en houdt het wel op bij 4000-4500 toeren.
Kwa weggedrag zit er volgens mij niet veel verschil tussen een 335i of 335d.
De motor lijkt wel een beetje op een benzinemotor, je trekt hem zo tot 5000 toeren en bij 3500 toeren begint ie echt als een gek te trekken. De 30d trekt vanaf onderin linear en houdt het wel op bij 4000-4500 toeren.
Kwa weggedrag zit er volgens mij niet veel verschil tussen een 335i of 335d.
-
- Auto: Fun Damn Mentally