Ik heb dus een Seat Leon V6 4motion.
Een erg zwaar hok (leeg 1485kg), maar met een heerlijke motor. (die best een pktje of 100 meer zou mogen hebben, misschien in de toekomst met een turbotje ofzo)
De auto:
De vorige eigenaar had aardig wat in de auto geinvesteerd, zo zat er een intrax set onder, Mov'it remmen, EPS uitlaat systeem.(filmpje geluid onderaan!)
En een compressor, maar die was voor de verkoop eraf gehaald.
Jammergenoeg had het intrax set zijn beste tijd gehad, werd gewoon zeeziek als je over een hobbel ging en vooral met hoge snelheid was het niet erg veilig meer.
Dus dit heb ik gelijk maar vervangen voor een KW setje.
Voor de rest nog een Green Twister CAI setje gekocht, zodat het motortje goed de koude lucht aangevoerd krijgt.
En natuurlijk ook een Stabi stang voor boven erop laten zetten.
Afgelopen week heb ik ook achter boven en voor onder (van de audi S3) laten aanbrengen. Nu het allemaal erop geplakt zit merk je het erg goed!
En een Olie druk metertje. Altijd handig, misschien binnekort er ook nog een temp meter naast. Dat zijn volgensmij toch wel sommige van de meest belangrijke gegevens als je een beetje enthousiast aan het sturen ben. (vooral op het circuit)
En! het geluid: (10-6)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RG7hXxMU ... r_embedded[/youtube]
(ps. in het echt klint die nog beter.

Ik wil nu eigenlijk alleen nog 2 andere stoelen voorin, want dat electrische leder weegt als beton en je glijd alle kanten op.
Daarna denk ik dat die eigenlijk wel klaar is voor wat meer vermogen, remt goed, stuurt goed, nu de power nog! (maar dat zal wel een tijdje sparen worden.