Eigenlijk mis ik mijn iSje gewoon. Heb Erik een bod gedaan maar ging niet akkoord en dat begrijp ik. Geen gezever erover ook graag, ik kom er niet meer op terug en hij ook niet voor die prijs.
Feit is, ik wil dus misschien weer een iS maar die dingen hebben simpel zat te weinig vermogen om écht lekker te knallen. Turbo liever niet ivm turbogat, compressor OK maar atmosferisch is ook goed en heb ik het liefst maar is ook het duurst. Dus, denk dat ik dan naar een compressor moet.
Kortom, wie weet waar ik een compleet tuningspakket in stages kan kopen voor normale prijzen. Ben over een tijdje als het doorgaat bereid wel wat te spenderen want pk's voor 100 euro bestaat niet.
Had dit al gevonden: http://www.koperformance.com/BMW/engine/index.htm" onclick="window.open(this.href);return false; maar zie niets over de fijne 1800 16 klepper....

Verder zie ik weleens E36 iS motoren in een E30 gaan, kan dan een S14 E30 motor niet in een E36? Lijkt me dat die motoren nog wel te krijgen zijn (in italie bijv). Dan ben je in een keer klaar. Nouja 2x, moet dan ook een carbon airbox op natuurlijk

Ik vind mezelf best wel handig en kan ook best zelf een compressor erop bouwen met kdfi en de hele flikkerse boel maar, IK HEB ER GEEN ZIN IN! Wil door een ander bedachte spullen erop zetten en dan moet het betrouwbaar werken. Ik doe ALLE alfa spullen weg omdat ik het zat ben voor nu en dat eeuwige gesleutel en kan niet meer elke minuut van de dag dat ik wil de werkplek benutten, wil dus lekker betrouwbaar en fijn sturen in een snelle 318iS.
Kan het allemaal niet denk ik aan een Nissan 200SX S13, maar zou toch liever een fijn beemertje willen rijden...
Dingen roepen als eerst een goed onderstel is gelul, gaat hier echt over het torretje dus

Alvast hartelijk dank, wacht met smart op de reactie's!
Grtz, Sieger.