optie 1) patrol-achtige diesel van voor 1987 (i.v.m. wegenbelasting), BE halen en steeds autoambulance huren. Amerikaanse pickup uit die jaren of iets eerder is hier ook een optie maar heb geen idee wat dat mag sleuren (punt 1) en dat is dan weer zoiets waar ik teveel geld in pomp omdat ik het een charming model vind.
optie 2) campertje (is hier nog een aparte regeling voor?), BE halen en steeds autoambulance huren
optie 3) oprijwagen op basis van kaal chassis fabrieken, weer van voor 1987, en dan zorgen dat ie voor een B-rijbewijs gekeurd wordt (huren van dit spul is volgens mij vrij duur, maar bewijs gerust dat dat meevalt)
Bij mijn weten is bestaat er niet meer zoiets als een 40-dagen kaart of een andere kortingen voor zeer sporadisch in gebruik zijnd rollend materiaal of wel? Zou wel ideaal zijn namelijk want ik heb niet echt trek om volle polle wegenbelasting te betalen voor een auto die ik een keer of wat (6-10) per jaar gebruik. Dit laatste vergroot namelijk het blikveld wat naar iets jonger spul, want in het begin van de jaren 80 waren de meeste busjes toch wel aardig troeperig. Zijn er nog opties die ik over het hoofd zie (kun je bv. een sleurauto onder een stichting brengen?)?