Ik rijd - naast een 375pk/565Nm BMW

Dus mijn stelling: "Alle verhalen over dikke peekaa's zijn nodig in het hedendaags verkeer is onzin.."
Wat vinden jullie?
Ferdinand
+1Michel P schreef:Daarom de van A naar B Prius, heerlijk fuck the overheid mobiel, heerlijk relax en snel genoeg voor de Nederlandse wegen gezien de laser/vros/flits nazi beleid in NL. Voor de fun kilometers na de M3 een Exige, en die voldoet voor de hooligan momenten.
Michel
Eens. De voorbeelden van inhalen op een N weg is lastig... Simpel, dan maar NIET inhalen. Meestal is de winst toch marginaal.Ferdinand schreef:Dus mijn stelling: "Alle verhalen over dikke peekaa's zijn nodig in het hedendaags verkeer is onzin.."
Wat vinden jullie?Ferdinand
Vind ik wat overdreven Michel. Ik rijd bijna dagelijks in de Sletterham. Ben echt geen nette rijder, maar het aantal bekeuring zijn in mijn ogen verwaarloosbaar. Zoveel wordt er helemaal niet gecontroleerd. Flitspalen en trajectcontroles weet je op een gegeven moment blind te vinden. De mobiele trajectcontroles zijn een flop, dus ook daar hebben we geen last meer van. 8)Michel P schreef:Daarom de van A naar B Prius, heerlijk fuck the overheid mobiel, heerlijk relax en snel genoeg voor de Nederlandse wegen gezien de laser/vros/flits nazi beleid in NL. Voor de fun kilometers na de M3 een Exige, en die voldoet voor de hooligan momenten.
Michel
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 6 gasten