
Nadat ik eind oktober vorig jaar (net nadat ik me aangemeld had voor Zolder op 4 november) verplicht afscheid moest nemen van mijn zwarte E30 was het al vrij snel duidelijk dat er iets voor in de plaats moest komen.
Op het moment dat de zwarte E30 nog in mijn bezit was, was het plan om de auto geheel om te bouwen naar (straatlegale) tracktool, nu moest er echter eerst weer een nieuwe auto gevonden worden...
Na eventje bij andere merken gekeken te hebben toch weer besloten om een E30 te kopen, dit keer een 'net' exemplaar met 'slechts' 145k km op de klok, Edition uitvoering ook nog eens

In vogelvlucht de opbouw:
Hoe mooi het er ook uit zag (serieus!) wat moet je er mee? Juist, alles eruit!
Al het overbodige gewicht eruit:
Daarna was het tijd om de kooi te gaan passen, van een verfje te voorzien en te plaatsen:
De binnenkant moet er natuurlijk ook netjes uit zien:
Kabels wegwerken nadat de kooi geplaatst was:
Vloerplaten op maat maken... we komen er wel!
Dashboard er weer in, stoeltjes plaatsen:
Afneembaar stuurtje erop:
Deurpanneeltjes maken van glasvezel:
Brandblusser en panneeltjes gemonteerd:
ATS velgjes met Toyo T1Rs:
En het totaal plaatje met nieuw AST onderstel:
Dit alles in de periode van november 2008 t/m april 2009 en toen was het

