Klopt. Heb ik laatst ook nog ergens op internet gelezen.hugo schreef:vwb de Lupo 3L. Kreeg te horen dat de 3L vrij veel mankementen kon hebben. Goed opletten dus.
Met een schuifkanteldak heb je daar geen last van :banaan:PeterB schreef:MINI heeft als nadeel dat je niet de verkeerslichten boven de weg kan zien, zonder je nek te verrekken.
Scheelt 5cm hoofdruimte..MoNkToNk schreef: Met een schuifkanteldak heb je daar geen last van :banaan:
Kleine beurs, net startend met werken. Dus ja, 2e hands. Zal je tip en die van de ovrige sowieso doorgeven.Maarten Godschalk schreef:Als hij tweedehands mag zijn..
Tja, dat stond er niet bij. Kan me trouwens de tijd niet heugen dat mijn daily's meer dan 2500eu kosten. Hobbyauto's zijn boeiender!Arthur schreef:Kleine beurs is bij jou wellicht 11k. Voor deze jongen is 5k-6k al wel veel. Toch bedankt
Oh? Volgens mij wel.Arthur schreef:Even een vraag voor een collega van me. Zijn zoon is 2.05m en zoekt een auto. Het liefst een kleine diesel ivm kleine beurs en dagelijks 140km.In welke kleine auto's passen lange kerels? Ervaringsdeskundigen hier? Serieuze vraag
Wat zal die beste jongen hebben aan deze info?steve smith schreef:Kan me trouwens de tijd niet heugen dat mijn daily's meer dan 2500eu kosten. Hobbyauto's zijn boeiender!
jarno trulli schreef:is een 147 JTD niets? betrouwbare techniek en erg veel auto voor weinig geld. ik ben zelf 2 meter en het valt me op dat die italianen hele fijne stoelen bouwen voor lange mensen en de binnen ruimte is ook in orde.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten