hier de website van de groep waar we te gast zullen zijn:
http://www.fisc-eurotour.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
aanbevolen hotels in de buurt zijn van harte welkom
nog tips?

€ 675,- incl catering voor de rijder. Mooi evenement hoor.luco hornsveld schreef:Gaaf zeg, lijkt me machtig om daar aan mee te kunnen doen.
Veel succes heren![]()
Wat kost het eigenlijk?
Volgend jaar eens kijken als de 5 af is, als ik het zo lees zou ik dan mee mogen doenTom V schreef:Gaaf, succes Ben en Harry!
€ 675,- incl catering voor de rijder. Mooi evenement hoor.luco hornsveld schreef:Gaaf zeg, lijkt me machtig om daar aan mee te kunnen doen.
Veel succes heren![]()
Wat kost het eigenlijk?
Ja, zonder baankennis moet je geen volle polle gaan rijden daar neen.....steve smith schreef:Domste actie ooit. Hoop dat je het overleeft. Ga maar slapen bij Arie, misschien dat die je nog wat verstand in je kop krijgt.
http://www.ringpension.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Idem hier, maar dan fFactor. Inmiddels 100-en ronden gesimmed en filmpjes kijken, lijnen bestuderen, maar sindsdien niet meer IRL gereden, dus no way dat ik nu een race zou rijden. Eerst TF/trackdays en daarna zien we wel verder.Dennis Cavallino schreef:Hoe heb ik zelf de Ring geleerd:
Fabian schreef:Steve zegt t niet subtiel (zo kennen we hem), maar heeft wel gelijk.
Ik zou echt nog even wat rondjes tijdens Touristenverkeer gaan rijden, je gaat het anders ook HE-LE-MAAL niet leuk vinden als je de wedstrijd moet rijden denk ik.
Zoals Dennis zegt, het wordt vooral heeeeel erg listig als je langs de lijn komt, als je de hobbeltjes niet kent, de verschillende asfaltsoorten etc.....en over regen nog maar niet gesproken.
Maar toch wens ik je immens veel plezier!!!!!!!!!!!!!! Er is geen mooiere baan op deze aardkloot................
hahaErik Stoffelsen schreef:
Wij zijn nog een duitser in Frankrijk tegen gekomen die jou kent..![]()
![]()
Ook een vrijwillige (motorrijder) official!
Z'n naam weet ik zo niet meer, had geloof ik een Berlingo bij zich! :!:
Tja, als jij dat zegt Steve... Dat neem ik wel serieus.steve smith schreef:Domste actie ooit. Hoop dat je het overleeft. Ga maar slapen bij Arie, misschien dat die je nog wat verstand in je kop krijgt.
http://www.ringpension.de" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou ik zeker gebruik van maken als jij dat mij aan zou bieden in deze situatie.Fabian schreef:Ik ben er zondag ook, ik help je graag wat vooruit indien nodig.
Je was me een halve minuut voor!Stéphane schreef:Zou ik zeker gebruik van maken als jij dat mij aan zou bieden in deze situatie.Fabian schreef:Ik ben er zondag ook, ik help je graag wat vooruit indien nodig.
En mijn auto hoger en zachter zetten, maar dat kan Steve misschien beter toelichten.
Helm ja. Bonnetpins heel opzichtig afplakken met ducttape.Ben_968CS schreef:Je was me een halve minuut voor!Stéphane schreef:Zou ik zeker gebruik van maken als jij dat mij aan zou bieden in deze situatie.Fabian schreef:Ik ben er zondag ook, ik help je graag wat vooruit indien nodig.
En mijn auto hoger en zachter zetten, maar dat kan Steve misschien beter toelichten.
Deze straat 968CS kan niet zachter of hoger (er zit een "gewoon" niet instelbaar Bilstein raceonderstel onder), de 968-racer heeft een vrij uitgebreide Intrax en kan dus wel aan alle kanten versteld worden. @ Steve: suggesties?
Nog een vraagje: helm op tijdens touristenfahrten?