Zo kan ik ook winnen, dan zet ik die auto gewoon in mijn woonkamer.

Filmpje zeker niet bekeken Rutger (bij ongeveer 14 sec...)? Die TV hangt aan aan een frame die je weg kan schuiven naar links of rechts... M.a.w.: Ben je de TV zat en wil je van het uitzicht genieten, knal je hem zo naar één kant van kamer... Hoe zo geen FFF???RutgerK schreef:...
Joop, Een TV zo voor je ruim plaatsen is niet zo Form Follows Function. Het is een goede manier om knetterende koppijn te krijgen en bederft ook nog eens een anders geweldig vrij uitzicht.
MEGA FAILStéphane schreef:Geen van de ontwerpen hierboven kloppen wat mij betreft. Eerste heeft geen scheiding tussen auto en woonkamer. Lekker uitlaatgassen inademen, gezond voor die baby op zijn schoot.
Uhm...hoe rijd je dan heuvel en oprit op naar binnenMacboy schreef:MEGA FAILStéphane schreef:Geen van de ontwerpen hierboven kloppen wat mij betreft. Eerste heeft geen scheiding tussen auto en woonkamer. Lekker uitlaatgassen inademen, gezond voor die baby op zijn schoot.
Zowel dat je niet door hebt dat het een garage is, als dat de gassen er nooit in komen omdat de auto door de zwaartekracht naar buiten wordt gerold
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 17 gasten