Ik ben op zoek naar een stuk met een diameter van 105 mm en een 60 mm lang.
Grtz,Hanz06

Met een beetje zoeken zelfs 6 keer tankenallen schreef:Oh is dat het?! Eric zit verdomme gewoon openbaar z'n handeltje te promoten op DF!![]()
Zou toch maar even bij hem langs lopen Hans. Met die Corvette moet je 5 keer tanken voor je bij Biesheuvel bent.
Eric, ik heb daar helemaal niet bij stil gestaan.Eric H schreef:Die hoses heb ik ook, en ik zit voor Hans op loopafstand
Ik heb een stukje van jou peniskoker afgeknipt, was helaas veel te klein qua diameter.allen schreef:Jeez, en daar wil jij een samco slang voor...
Je kunt dan ook een stukje afknippen van de slang van je stofzuiger thuis.
Roel SpeedCars schreef:A.S.P. aan de Lagosweg 57 - 59 in Delft heb ik ooit nog weleens Samco slangen gehaald, is wel lekker in de buurt Hans(Tel: +31 15-2574766).
Ja, jammer dat hij daar weg is en dat is jou schuld...........Roel SpeedCars schreef:aah vandaar dat ik via
uitkwam op een andere site.
Hmm helaas was best een "in de buurt toko" voor gangbare onderdeeltjes.
Hans,Downforce Hans schreef:Eric, ik heb daar helemaal niet bij stil gestaan.Eric H schreef:Die hoses heb ik ook, en ik zit voor Hans op loopafstand
Heb je hem op voorraad?
De diameter is inwendig en het is een slang van het luchtfilterhuis naar de trottlebody.
Samco heeft hem in zijn programma heb ik gezien.
Grtz,Hans
Huh zit je op de 's Gravenlandseweg?? Beetje kort door de bocht maar...welk bedrijf dan?Eric H schreef:Waar heb ik gezegd dan dat IK het verkoop Allen:
![]()
Oh, Hans, bij ons in de straat zit ook Alligator, die doen ook veel in Gates slangen, daar zou je ook je licht even kunnen opsteken.
Die diameter die je opgeeft, is dat inwendig of uitwendig ?
Je hebt PBCollin Bello schreef:Huh zit je op de 's Gravenlandseweg?? Beetje kort door de bocht maar...welk bedrijf dan?Eric H schreef:Waar heb ik gezegd dan dat IK het verkoop Allen:
![]()
Oh, Hans, bij ons in de straat zit ook Alligator, die doen ook veel in Gates slangen, daar zou je ook je licht even kunnen opsteken.
Die diameter die je opgeeft, is dat inwendig of uitwendig ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten