Glenn's Ride

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
GlennN

Glenn's Ride

Bericht door GlennN » 12 jul 2009, 12:43

Ben benieuwd of het goedgaat met de foto's plaatsen! :mrgreen:

De auto is een e36 320 met wat M3 look delen erop, e.e.a. ben ik wel al verloren bij het experimenteren met de juiste rijhoogte zo is het zgn. zwaard en voorspoiler lip op twee verschillende sessie's verloren gegaan. De auto is nl. extreem verlaagd en nu na wat uitproberen staat de hoogte op circa 17 cm.voor en 18 cm achter een redelijk compromis. :banaan:
Volledig gestripte koets met lexaan ramen rondom en een gelaste kooi erin. ( deuren, dash, kofferbak)
Eigenlijk van huis uit een drift auto, Bilstein B16's camberplaten, powerflex rubbers, verstlbare holle stabi, 4.27 100% sper.
Vaste motorsteunen, baksteunen...
Als iemand ehttp://www.driving-fun.com/forum/posting.php?mode=post&f=3#" onclick="window.open(this.href);return false;
:hmmm:en minder extreem diff heeft liggen voor een zacht prijsje ,let me know! dit sloopt mijn aandrijflijn! :nah:

Verders compomotive 16" velgen, M3 remmen, hydraulische handrem ( die ik zelf nog nooit geprobeerd heb), gtr style short shifter (heerlijk kort net naast het stuurtje) en een dashpaneel met wat schakelaars om de auto nog net road legal te houden. :P :P :P :police:
( richting aanwijzers, verlichting , ruitenwisser, vooruitontwaseming)

Oja en natuurlijk de mega picknick tafel cq achterspoiler niet vergeten, niet op de kofferplek geplaatst maar achter de auto! :police: :popcorn:

time 4 de pics!
http://img194.imageshack.us/gal.php?g=dsc00171odb.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

greetz! glenn

Tom V

Re: Glenn's Ride

Bericht door Tom V » 12 jul 2009, 12:49

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Leuk ding Glenn, waarvoor de keuze voor de 2.0? En de keuze voor die megaplank?

Tim R

Bericht door Tim R » 12 jul 2009, 12:57

Mooie Beamer. Dikke kooi ook!

Topfuel

Bericht door Topfuel » 12 jul 2009, 13:12

Volgens mij is dit de auto uit Steenbergen?

GlennN

Bericht door GlennN » 12 jul 2009, 13:16

TopFuel schreef:Volgens mij is dit de auto uit Steenbergen?

ja klopt helemaal , ze is een tijdje in verkeerde handen geweest en heeft het zwaar te verduren gehad.
Nu krijgt ze bij mij weer de nodige aandacht :love:

GlennN

Bericht door GlennN » 12 jul 2009, 13:17

Thanx !

Hi Tom, thanx voor foto's plaatsen! de auto heb ik zo overgenomen dus met de 2.0 en de surfplank achterop.
Heb eerst zonder spoiler gereden en dat ging opzich prima, daarna de bouwer gebeld met de vraag of het werkelijk effect had en
heb het dus uitgeprobeerd.

Moet toegeven dat het lijkt of je met spoiler natuurlijk meer downforce op de achteras hebt waar niet zoveel gewicht op drukt en die qua huidige setup snel uitbreekt.
Aan de andere kant met een 2.0 motor is de snelheid niet nekverrekkend snel hoor... dus die spoiler , tsja ben geen expert racer...
ben ook nog bezig met een 2.5 blok om een beetje meer trekkracht onderin, bocht uit en iets meer acceleratie vermogen op het rechte eind.

Greetz! Glenn

Plaats reactie