Lees al een aardig tijdje mee en vanwege het feit dat ik contacten met een aantal mensen heb betreffende een circuitdag lijkt het me wel zo goed even mezelf hier voorstel.
Sommigen kennen me vast al (of van andere clubs/ malmedy begin dit jaar) maar toch.
Ik ben Denny Lambrechts, 28 jaar oud en in het bezit van een kleine fransman. Ik rijd een citroen ax sport die tijdens mijn studententijd is opgebouwd om te gaan rallysprinten. Nu is dit vanwege de daar uit de pan gerezen kosten niet meer mogelijk en dus rijd ik er nu slaloms en heuvelklim wedstrijden mee. Een enkele keer pak ik een trackday mee, meestal kleine korte baantjes.
Het apparaat heeft standaard 95PK op 700 kilo. Momenteel zullen na 200.000km daar er nog zo''n 85 van over zijn denk ik. Er ligt echter al een nieuw hart klaar. Verwacht wordt dat die tussen de 120 en 130PK zal leveren. Ook de ophanging wordt continu aan gewerkt.
Verder ben ik groot liefhebber van zogenaamde rally homologatiemodellen. Deze ax is er daar ook een van uit de eerste serie van 5000 exemplaren.
Hierbij wat foto's van het bakkie. sorry voor het zeer uiteenlopende formaat

opbouw: zelf strak gezet en opgebouwd. Eindlak laten doen.
In de startrij bij een heuvelklim in belgie
Ik tijdens malmedy begin dit jaar (rallye.nl geregeld, diverse DF'ers ook aanwezig)
de nieuwe striping na een axclub weekend
Voor een uitgebreid verhaal van deze auto verwijs ik je graag naar Dit topic