Vreemdgaan
- Sjoerd
Vreemdgaan
OMFG; in de categorie 'teringjantje!'
'Vrouw moet vreemdgaan bekennen in kraamkamer'
Uitgegeven: 30 juni 2009 11:27
Laatst gewijzigd: 30 juni 2009 11:37
AMSTERDAM - In een ziekenhuis in Den Haag heeft een doorgaans zeer gelukkige gebeurtenis onlangs een bizarre wending gekregen. Een inwoonster van Wassenaar bracht daar een donker kindje ter wereld. Zowel zij als haar echtgenoot zijn echter blank.
De overspelige vrouw zou direct na de bevalling tegenover haar man hebben bekend dat zij niet trouw was geweest aan hem, meldt De Telegraaf.
Een negroïde man, met wie de Wassenaarse negen maanden daarvoor seks heeft gehad, bleek de biologische vader.
Verbijsterd
De krant sprak met een goede bekende van de familie over de echtgenoot: "Hij was echt verbijsterd. Zijn vrouw kon niet anders dan de hele affaire opbiechten."
De man zou inmiddels vertrokken zijn bij de kersverse moeder.
Woordvoerster
Tegenover De Telegraaf bevestigde een medewerker van het Bronovo-ziekenhuis dit verhaal.
Een woordvoerster van het hospitaal zegt dinsdagochtend tegen NU.nl: "Wij doen geen uitspraken in verband met de privacy van de patiënten. In alle gevallen."
© NU.nl/Dennis van Luling
'Vrouw moet vreemdgaan bekennen in kraamkamer'
Uitgegeven: 30 juni 2009 11:27
Laatst gewijzigd: 30 juni 2009 11:37
AMSTERDAM - In een ziekenhuis in Den Haag heeft een doorgaans zeer gelukkige gebeurtenis onlangs een bizarre wending gekregen. Een inwoonster van Wassenaar bracht daar een donker kindje ter wereld. Zowel zij als haar echtgenoot zijn echter blank.
De overspelige vrouw zou direct na de bevalling tegenover haar man hebben bekend dat zij niet trouw was geweest aan hem, meldt De Telegraaf.
Een negroïde man, met wie de Wassenaarse negen maanden daarvoor seks heeft gehad, bleek de biologische vader.
Verbijsterd
De krant sprak met een goede bekende van de familie over de echtgenoot: "Hij was echt verbijsterd. Zijn vrouw kon niet anders dan de hele affaire opbiechten."
De man zou inmiddels vertrokken zijn bij de kersverse moeder.
Woordvoerster
Tegenover De Telegraaf bevestigde een medewerker van het Bronovo-ziekenhuis dit verhaal.
Een woordvoerster van het hospitaal zegt dinsdagochtend tegen NU.nl: "Wij doen geen uitspraken in verband met de privacy van de patiënten. In alle gevallen."
© NU.nl/Dennis van Luling
-
Rickstah
Re: Vreemdgaan
tsjah...lullig 
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Je zal toch de 'vader' zijn!!
"Ja....daar komt mijn kindje....is het een meisje......is het een jongetje........daar komt ie..........hè!!!!.....WTF!!!!", 'Schat??'
"Ja....daar komt mijn kindje....is het een meisje......is het een jongetje........daar komt ie..........hè!!!!.....WTF!!!!", 'Schat??'
-
Shakes
WHAHAHAHAHAHA
Dit is helemaal de shizzzzle!
Dit is helemaal de shizzzzle!
- Fernando
Die man beseft nu ook waarom z'n negroïde tuinman hem altijd zo vriendelijk gedag zei.... 
-
M@rcel
Bij mij zouden er slachtoffers zijn gevallen..meen ik serieus
-
Rickstah
zou het die man niet zijn opgevallen dat hij ineens minder voelde?! 
- Petrolhead Tom
Tering! Dan zul je toch ook ineens het volledige vertrouwen in de mensheid verliezen!
-
Shakes
Als het nou een PVV stemmer is trek ik het echt niet meer 
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Tsja, nu is het dus uitgekomen vanwege de huidskleur maar het komt wel vaker voor lijkt me, zonder dat het uitkomt (want: geen kenmerken die het verraden). Wel köt, zit je gewoon andermans offspring op te voeden
.
Aardig stupide van die female trouwens, die moet gewéten hebben dat er een 50% kans was (uitgaande dat ze maar 1 dude tussen de lakens trof buiten haar echtgenoot om).
[generaliserend] dit zal wel een bijstandsverhaal gaan worden [/generaliserend]
Aardig stupide van die female trouwens, die moet gewéten hebben dat er een 50% kans was (uitgaande dat ze maar 1 dude tussen de lakens trof buiten haar echtgenoot om).
[generaliserend] dit zal wel een bijstandsverhaal gaan worden [/generaliserend]
-
Shakes
generaliserend/ze komt uit Wassenaar uit ze heeft gewoon lopen bonen met een oom Tom dus niks bijstand. Hoppakee twee auto's voor de deur /generaliserend

- RutgerK
Waarschijnlijk 9 maanden geleden een vrijgezellenfeestje gehad en nog één keer uit de ban gesprongen. 
- GTRene
in blijde verwachting van....oeps
dan ist vertrouwen wel gelijk helemaal weg in zo'n iemand
dan ist vertrouwen wel gelijk helemaal weg in zo'n iemand
- RVV
Wat een verhaal zeg..phff..
We lachen er om maar echt alle betrokkenen moeten door de grond heen zijn gezakt.. Meer even serieus.. ben je als man gewoon 9 maanden helemaal in de wolken met je aanstaande vaderschap.. wat een kater zeg.. die moeder gaat wel verder met het kind, maar als kerel sta je mooi met lege handen..letterlijk een grafstemming..
Lijkt me dat het personeel in zo'n ziekenhuis zich helemaal een breuk moet lachen
We lachen er om maar echt alle betrokkenen moeten door de grond heen zijn gezakt.. Meer even serieus.. ben je als man gewoon 9 maanden helemaal in de wolken met je aanstaande vaderschap.. wat een kater zeg.. die moeder gaat wel verder met het kind, maar als kerel sta je mooi met lege handen..letterlijk een grafstemming..
Lijkt me dat het personeel in zo'n ziekenhuis zich helemaal een breuk moet lachen
-
Rupie
Hé, Black is beautiful hè. Zou ik toch een pluspuntje vindenG Kolkman schreef:Wel köt, zit je gewoon andermans offspring op te voeden.
- RVV
- Geelhoed
Man en vrouw hebben tien kinderen, waarvan er één rood haar heeft, dat knaagt aan de man maar die durft het zijn vrouw nooit te vragen.
Totdat ze op een dag op haar sterfbed ligt en de man alle moed bijeen raapt om haar toch, voor eens en altijd, de waarheid te vragen.
"Schat, die ene met dat rode haar hè? Van wie is dat kind nu eigenlijk??
-Dié is van jou!
Totdat ze op een dag op haar sterfbed ligt en de man alle moed bijeen raapt om haar toch, voor eens en altijd, de waarheid te vragen.
-Dié is van jou!
- GTRene
Geelhoed schreef:Man en vrouw hebben tien kinderen, waarvan er één rood haar heeft, dat knaagt aan de man maar die durft het zijn vrouw nooit te vragen.
-Dié is van jou!
-
steve smith
Cabaretslet! Afvoeren...
- Ravin ///M
Lullige is dat die vader in het bovenstaande verhaal vanwege zijn
gehuwd zijn met de moeder de wettige vader is, het kind krijgt
ook automatisch zijn achternaam.
- Michel P
Idd Rico, een regelrechte shock voor die vent, geen kind, een vrouw die het niet zo nauw neemt......... denk dat je dan redelijk sprakeloos bent.
Ik weet van een verloskundige dat ze nog wel eens in vertrouwen worden genomen en dan bij de bevalling weten dat er een kans bestaat dat, en uiteraard hun mond houden als er toch een blanke baby geboren word...........
Ik zou klaar zijn met zon vriendin/vrouw.
Michel
Vader bekend!
Ik weet van een verloskundige dat ze nog wel eens in vertrouwen worden genomen en dan bij de bevalling weten dat er een kans bestaat dat, en uiteraard hun mond houden als er toch een blanke baby geboren word...........
Ik zou klaar zijn met zon vriendin/vrouw.
Michel
Vader bekend!
Laatst gewijzigd door Michel P op 30 jun 2009, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
Interessante materie.. je kunt als man toch afstand doen ? Ik zou bv geen aangifte doen bij de burgelijke stand.Ravin ///M schreef:Lullige is dat die vader in het bovenstaande verhaal vanwege zijn
- GTRene
Zit nog wel een hele lange nasleper aan, immers altijd uitleggen over en die moeder wordt nu de shame van de familie dus die zal het enorm zwaar krijgen, ja die man van haar natuurlijk ook, vertrouwen in een vrouw dichtbij helemaal kwijt zal nooit meer makkelijk zijn...en dan nog het kind dat opgroeit....best sneu voor dat kind straks.Ravin ///M schreef:Lullige is dat die vader in het bovenstaande verhaal vanwege zijn
- RVV
Dat kind over 18 jaar in spoorloos 
- Geelhoed
Je hoeft hem pas na drie dagen aanmelden! Hoe lang duurt een flitsscheiding?Ravin ///M schreef:Lullige is dat die vader in het bovenstaande verhaal vanwege zijn