Mijn naam is Steven , 25 jaar woon in rotterdam en werk in de IT.
Een paar jaar geleden kreeg ik mijn eerste leasebak en heb ik daarnaast een redelijk standaard 5 gte gekocht voor de hobby, en af en toe eens wat circuit werk.
Vrij snel is er het een en ander veranderd, allereerst het nodige laswerk voor de apk, een rolkooi, -35 veren + gele koni`s en clio 16v remmen (bremo schijven + ferodo ds2500 blokken).
Hiermee heb ik een tijdje op straat en een aantal keren zandvoort en de nurburgring gereden Het gte blok had ondanks een scherpere nokkenas en groteregasklep eigelijk te weinig vermogen, en toen het 1.7 blok het uiteindelijk opgaf op zandvoort heb ik er afgelopen winter een clio 16v motor ingehangen. (1.8 16v).
Het vermogen was al een stuk beter, maar de auto wilde een stuk minder graag de bocht om.
daarom zit er sindskort een h&r schroefsetje onder, nooit geweten dat dat zo`n verschil kon maken met de koni`s
En zo stond de auto er afgelopen weekend op ter apel bij, inmiddels voorzien van een sparco kuipstoel.
Toekomstplannen in willekeurige volgorde

- dit jaar nog veel meer circuitkilometers maken
- de 1.8 vervangen door een 2.0 williams blok (staat al in de garage moet nog nagelopen worden)
- de remmen upgraden (grotere klauwen), nieuwe rembekrachtiger
- een setje (semi)slicks
- Clio 16v subframe doorlassen en pasmaken
- Naar Clio williams spoorbreedte opbouwen (+5cm)
- morgen een paar sessie`s vrijrijden op zandvoort
- fatsoenlijk luchtfilter/toevoer monteren
- driving-fun circuit dag meedoen