Echt erg als dit waar is....
Mama cancelt WoW account...
- Fernando
Mama cancelt WoW account...
Ja ik weet dat dit ook in het grappige filmpjestopic kan maar daar kijken maar 5 mensen (en deze verdient meer). Maar wat ik me afvraag is of dit filmpje nou fake is of niet? Ik dacht eerst van niet maar ik twijfel door de handeling van de jongen op 1.10s
-
Metchu
Re: Mama cancelt WoW account...
doet me erg aan deze denken en deze bleek achteraf nep te zijn:
maar ik denk dus nep
maar ik denk dus nep
Laatst gewijzigd door Metchu op 22 jun 2009, 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Snipe
Ehhh..... Wat is een WoW-account?
-
Marc R
Ik als Ultra games leek zeg World of Warcraft....zomaar een dolle gok hoor... 
-
MartijnS
Klopt denk ik wel ja 
Sick zeg
Sick zeg
- Snipe
Weer wat geleerd.
-
allen
100% nep.
-
Xave30
Ik gok op fake.. heeft iets..
1:10 @ WTF... ! achteraf gezien grappigst en meest nep stuk uit het hele clip HAHAHHAHA
EDIT: En +10002 voor grote broer zijn beugel elastiekjes ahahahahah
heb ik zelf ook ooit gehad
1:10 @ WTF... ! achteraf gezien grappigst en meest nep stuk uit het hele clip HAHAHHAHA
EDIT: En +10002 voor grote broer zijn beugel elastiekjes ahahahahah
heb ik zelf ook ooit gehad
- RJay
Net zo FAIL als heel WoW 
- Kevin20v
Metchu schreef:doet me erg aan deze denken en deze bleek achteraf nep te zijn:
maar ik denk dus nep
Ik weet niet wat het is, maar ik vind zo'n duitser die daar zit te schelden een stuk enger dan iemand die engels schreeuwt
- RJay
Da's een gozertje die voor een site met dat soort filmpjes ging flippen omdat ie gepwned werd door de computer in UNREAL TOURNAMENT.Kevin20v schreef:Metchu schreef:doet me erg aan deze denken en deze bleek achteraf nep te zijn:
maar ik denk dus nep
Ik weet niet wat het is, maar ik vind zo'n duitser die daar zit te schelden een stuk enger dan iemand die engels schreeuwt
-
Roy
Je kan een World of Warcraft account niet cancellen.. alleen de gametijd niet verlengen. Fake dus 
- Max V
Ik ben blij dat er toch nog iemand is hier die er verstand van heeft en het ons kan uitleggenRoy schreef:Je kan een World of Warcraft account niet cancellen.. alleen de gametijd niet verlengen. Fake dus
- Aston Martine
Fake of niet, neemt niet weg dat er daadwerkelijk mensen in een afkickkliniek zitten vanwege WoW, mensen hun baan eraan kwijtraken, hun relatie erdoor kwijtraken, hun studie erdoor verwaarlozen, etc.
Er bestaan in Azie zelfs bedrijfjes die met jouw speelkarakter door kunnen spelen (geld verdienen, levelpoints opbouwen) als je zelf ligt te slapen.
Er bestaan in Azie zelfs bedrijfjes die met jouw speelkarakter door kunnen spelen (geld verdienen, levelpoints opbouwen) als je zelf ligt te slapen.
-
Xave30
^^Scary stuff 
- Michel P
Aston Martine schreef:Fake of niet, neemt niet weg dat er daadwerkelijk mensen in een afkickkliniek zitten vanwege WoW, mensen hun baan eraan kwijtraken, hun relatie erdoor kwijtraken, hun studie erdoor verwaarlozen, etc.
Sick, ken iemand die het ook speelt, zal eens vragen wat zijn GF er van vind.......
Michel
-
Roy
Och ik ben zelf een WoW speler, maar geloof me.. het zijn ook alleen maar negatieve verhalen wat je hoort. Of je nou een aantal keer per week op je xbox zit of af en toe een uurtje World of Warcraft... ik zie het verschil niet. Tuurlijk heb je ook mensen die 10 uur achter elkaar spelen, maar dat zijn de extreme voorbeelden.
Je kan inderdaad een powerlevel service of gold bestellen.. maar je kan voor je xbox/ps3 ook je account uitlenen zodat ze achievement points voor je halen.
Extremen heb je met alles...
Zijn ook mensen die 24/7 met hun hengel aan de waterkant zitten en vrouwlief zit alleen met de kindertjes.
Je kan inderdaad een powerlevel service of gold bestellen.. maar je kan voor je xbox/ps3 ook je account uitlenen zodat ze achievement points voor je halen.
Extremen heb je met alles...
Zijn ook mensen die 24/7 met hun hengel aan de waterkant zitten en vrouwlief zit alleen met de kindertjes.
-
Metchu
enige wat ik van wow ken is de Southpark spoof en LEEERROOOOOY JEEEENKINSSSSS
beiden erg leuk
dit is zo geniaal! Hele tactiek besprekingen hoe en wat... en dan komt Leroy
beiden erg leuk
dit is zo geniaal! Hele tactiek besprekingen hoe en wat... en dan komt Leroy
- Aston Martine
Tijd voor een nieuw RTL-programma "Help, mijn man is WoWer" 
-
Luuk
Mijn 20 jarige broer is ook een extreme WOW addict, tot diep in de nacht zit hij aan het spel, en zet gewoon z'n wekker om het te kunnen spelen.
Zo'n beetje non-stop. Als je mij zou vragen: Noem drie van zijn beste vrienden, kom ik misschien nét bij één.
Ons internet is de laatste tijd een beetje gammel, dus als ik een down- of upload aanzet merkt 'ie het gelijk en word hij vaak helemaal chagrijnig omdat zijn spelletje het dan niet goed functioneert.
Ontzettend sneu, en het mooie is.. hij ontkent dat hij verslaafd is!! Maar volgens mij is dit wereldwijd een enorm probleem.

Zo'n beetje non-stop. Als je mij zou vragen: Noem drie van zijn beste vrienden, kom ik misschien nét bij één.
Ons internet is de laatste tijd een beetje gammel, dus als ik een down- of upload aanzet merkt 'ie het gelijk en word hij vaak helemaal chagrijnig omdat zijn spelletje het dan niet goed functioneert.
Ontzettend sneu, en het mooie is.. hij ontkent dat hij verslaafd is!! Maar volgens mij is dit wereldwijd een enorm probleem.
-
Xave30
^^Oh oh
Word bijna tijd voor zo'n intervention meeting.
Word bijna tijd voor zo'n intervention meeting.
-
Roy
Och ja.. ook zat mensen die 24/7 achter de tv zitten, maar dat word wel vaker als normaal gezien.