Bedankt allemaal.
Luckyducy heb ik reeds een mailtje gestuurd. ~
Vrees dat het inderdaad niet zomaar gaat passen, ach dan zoeken we gewoon op het gemak verder.
@Indobesar, Tja ik het is gewoon een beetje zo gelopen. Toen het einde van mijn rijlessen in zicht kwamen, moest er uiteraard een motor komen. Rijschool raadde me een CBR 600 aan, maar daar heb ik gewoon niet zoveel mee. Altijd een zwak gehad voor Italiaans, bijna een Aprilia RSV Mille gekocht, maar die werdt net voor dat ik mijn rijbewijs haalde reeds verkocht. Achteraf maar goed ook denk ik, want kreeg van alle kanten al te horen dat het niet echt beginners fietsen zijn. En toen kwam deze! Ben gaan kijken, kreeg een goed gevoel van de motorzaak(van Heerdt motoren in Hilversum) En heb gewoon maar gekocht! Tot op heden nog geen moment spijt van gehad! Stuurt erg goed, remt erg goed en ik vind het een mooi en tijdloos model. Wel is ie niet echt snel. Maar er moet ook nog wat te wensen zijn voor over 1 a 2 jaar

( 749 bijvoorbeeld)
@Peric, Ja wil het liefste hoge carbon dempers! Originele dempers e.d .bewaar ik gewoon.
@ Roy, helemaal mee eens!
@Mark Nauta, Als het ooit nog droog wordt, dan tuf ik wel ff bij langs van de week!