Aankoop E36 M3
-
Aankoop E36 M3
Ik heb een mooie M3 op het oog en ben van plan om deze te kopen Ik wil hoe dan ook een aankoopskeuring laten uitvoeren door de bmw dealer.
Maar nu mijn vraag in hoeverre kan de dealer controleren of de km.stand klopt?
Het gaat namelijk om een e36 M3 met 87000 km op de klok, die jongen heeft wel alle boekjes er bij maar boekjes zeggen ook niets toch?
Iemmand hier al ervaring mee en al eens zo'n keuring laten uitvoeren door een bmw dealer?
Alvast bedankt!
Maar nu mijn vraag in hoeverre kan de dealer controleren of de km.stand klopt?
Het gaat namelijk om een e36 M3 met 87000 km op de klok, die jongen heeft wel alle boekjes er bij maar boekjes zeggen ook niets toch?
Iemmand hier al ervaring mee en al eens zo'n keuring laten uitvoeren door een bmw dealer?
Alvast bedankt!
-
- Erick
http://www.garagedaytona.nl/ http://www.garagedaytona.nl/keuringen.htmlKnot schreef:Nandor, wat is/doet Daytona precies?
Ivo, moet kunnen hoor die kmstand maar de dealer kan de complete geschiedenis vaak wel naar boven halen (ook uit de computer).
Doen aan allerlei exclusiefe auto's onderhoud.
- Arthur
- Auto: Nr.51
-
Ja kloptJeroenT schreef:@Ivo,
Is die M3 een ´94er uit Budel?
Is hier iets mis mee?
Ik wil het graag weten voordat ik verder gaat tot kopen.
Ik heb de auto alleen nog maar gezien en mijn eerste indruk was dat de auto er heel strak uitzag, allen die lage km stand maakte me zorgen.
Moet nog een afspraak maken voor een proef-rit. Ik wil dit soort dingen niet overhaastig doen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
-
Het is idd een import auto dan lijkt mij het moeilijker om de km.stand te achterhalen.
Ik heb wel een afspraak lopen bij de dealer voor een keuring en die vertelde mij dat ze goed kunnen zien of een auto 87000km of 187000km heeft gelopen dus dat moet ik zo en zo afwachten.
Best moeilijk om een goeie M3 te vinden tegenwoordig
JeroenT: PB
Ik heb wel een afspraak lopen bij de dealer voor een keuring en die vertelde mij dat ze goed kunnen zien of een auto 87000km of 187000km heeft gelopen dus dat moet ik zo en zo afwachten.
Best moeilijk om een goeie M3 te vinden tegenwoordig

JeroenT: PB

-
- Bert ///M3
-
- Peter Tunissen
Die M3 uit Budel heb ik ook gezien ja.
Wilde al mailen, toen zag ik dat dat naar vette-bmw-m3@hotmail.com of zo moest en dat hij ook nog een of andere Sjonnie uitlaat voor een Kadett te koop had.
Puur vooroordelen, ken de auto verder niet, maar heb ook niet meer gemaild. Zag er op de foto's wel erg mooi uit trouwens!
Wilde al mailen, toen zag ik dat dat naar vette-bmw-m3@hotmail.com of zo moest en dat hij ook nog een of andere Sjonnie uitlaat voor een Kadett te koop had.
Puur vooroordelen, ken de auto verder niet, maar heb ook niet meer gemaild. Zag er op de foto's wel erg mooi uit trouwens!