Uitlaatpijpen buigen
- David R.
Uitlaatpijpen buigen
Weet iemand een ander adres dan EPS en liefst ook nog de buurt van Utrecht die uitlaatpijpen (60 mm) kan buigen. Ik heb ooit een uitlaat bij EPS laten maken met 4 dempers voor op de vorige Porsche. Bij deze Porsche steken de Turbo's echter wat verder naar achteren en zitten de intercoolers in de weg voor deze uitlaat. Moet dus even aangepast worden.
EPS is heel goed maar zit ook heel ver weg. Tevens wil ik het zo snel mogelijk klaar heen en bij EPS was de eerste mogelijkheid pas op 11-06-09.
Ik hoor het graag.
David
EPS is heel goed maar zit ook heel ver weg. Tevens wil ik het zo snel mogelijk klaar heen en bij EPS was de eerste mogelijkheid pas op 11-06-09.
Ik hoor het graag.
David
- Mathieu
Re: Uitlaatpijpen buigen
Ik weet haar adres niet maar volgens mij pijpt en buigt ze erop los.
Zoek anders even internet naar Kim Holland
Sorry, ik ben een beetje melig
Zoek anders even internet naar Kim Holland

Sorry, ik ben een beetje melig

-
Automax in Utrecht, echt vakwerk!
Ik zag gisteren je M5 trouwens staan, die wielen maken het echt af!
http://www.automax.nl/
Ik zag gisteren je M5 trouwens staan, die wielen maken het echt af!
http://www.automax.nl/
- David R.
Bedankt Mark hier kan ik wel wat mee.
-
Buigen of bochten lassen is zo lelijk..... Echt vakwerk zijn bochten met schuin afgeslepen plakjes aan elkaar gelast, zo is mijn uitlaat ook gelast.
- Tom V
Jouw uitlaat is dan dus echt vakwerk. 8)Peter pwr schreef:Buigen of bochten lassen is zo lelijk..... Echt vakwerk zijn bochten met schuin afgeslepen plakjes aan elkaar gelast, zo is mijn uitlaat ook gelast.
-
Zal wel hol klinken ben ik bangTom V schreef:Jouw uitlaat is dan dus echt vakwerk. 8)Peter pwr schreef:Buigen of bochten lassen is zo lelijk..... Echt vakwerk zijn bochten met schuin afgeslepen plakjes aan elkaar gelast, zo is mijn uitlaat ook gelast.
- Oscar29
tenzij het niet anders kan, is een mandrel gebogen bocht vloeiender en beter dan aan elkaar gelaste 'pie-cuts'Peter pwr schreef:Buigen of bochten lassen is zo lelijk..... Echt vakwerk zijn bochten met schuin afgeslepen plakjes aan elkaar gelast, zo is mijn uitlaat ook gelast.
- David R.
Kom toch weer uit bij EPS. Zelfs bij automax zeiden ze dat EPS voor zulke dingen de beste was. Weer een tripje naar het noorden dus.
-
Dan zit er volgens mij niks anders meer op.