Bedankt voor jullie complimenten
@Fernandoo
@Erik
De auto wordt idd veel meer waard
Een tijd geleden moest ik voor een garage bedrijf een auto doen, althans
ik bood het aan om te doen, ik zei tegen de beste man, die kan je zo toch
niet verkopen, jah, ik ben er al mee aan de gang gegaan maar het lukt niet.
Nou , dan kom ik een keertje langs en zal ik het eens laten zien, het was een rode
Ford Sierra, helemaal verkrijt, hij stond te koop voor 900 euro, nadat ik hem weer
geheel nieuw gemaakt had stond hij te koop voor 2250 euro en verkocht
@Harry
De Seat werd vrijdagavond gebracht en ik ben gelijk de auto gaan wassen
zodat de auto goed kan drogen voordat ik aan het werk ga, dus ik denk 2 uur werk
Zaterdags vroeg begonnen rond 7.00uur 7.30uur, de gehele dag doorgegaan en in de avond uren ook nog
meestal tot rond 22.00 uur, uiteraard met af en toe een bak koffie, eten, en ff rusten, want dat hoort er ook bij, je zit toch de gehele dag op
je knieen enz enz, soms helpen de eigenaren wel eens mee, maar aan het einde van de dag zijn ze echt geheel
helemaal op, en dat hadden ze eigenlijk niet verwacht dat het heel vermoeiend is.
Zondag om 9.00 uur verder gegaan totdat de eigenaar de auto op kwam halen, was rond 13.00 uur, maar dan nog kan
ik er mee verder gaan, eigenlijk ben ik niet gauw tevreden, ik ga voor het maximale, dat is mijn doel
en dan niet alleen laten glimmen maar zoveel mogelijk krasjes weg werken.
Het is bij mij puur een hobby/bezigheid anders zit ik toch maar alleen achter de
Ik doe het nu een jaartje of 30, uiteraard toen niet zo professioneel als nu, maar wel altijd m'n eigen auto aan het poetsen elke week
en ik vind het nog steeds leuk om te doen
Tv kijk ik eigenlijk nooit, het enige wat ik kijk is Prison Break, geen andere hobby's
of iets anders, en sporten ben ik pas mee gestopt vond het nu genoeg en m'n huwelijk loopt ook al 30 jaar
dus tijd over
Maar voor een detail moet je eigenlijk rekenen op 2 dagen