Pakketdienst vraagje
-
Harrie
Pakketdienst vraagje
Ik wil 2 wielen vanuit England hiernaartoe verstuurd hebben. Helaas moet ik zelf de handeling verrichten om de wielen in de UK op te laten halen en hiernaar toe verstuurt te krijgen. Weet iermand welke partij ik daarvoor kan gebruiken. Natuurlijk wel tegen een betaalbaar tarief.
- Peric
Re: Pakketdienst vraagje
UPS - DHL - TNT ?
-
Mark
Zelf heb ik een jaar of twee geleden een set wielen uit engeland op laten halen door GLS. De verkoper had de wielen netjes op een pallet gezet, kosten waren geloof ik rond de €50,-
-
Harrie
Moest ik een bedrjfsmatige contractant zijn, dus dat viel af.Peric schreef:UPS - DHL - TNT ?
GLS ga ik dus proberen. Bedankt.
-
allen
DHL kan alles voor je ophalen, brengen, etc.
Goedkoop zijn ze alleen niet.
Goedkoop zijn ze alleen niet.
-
HSR
Ik zit tot a.s. vrijdag in England, omgeving London - Reading. Ik kan die wielen ook wel meenemen voor een gepaste vergoeding.Harrie schreef:Ik wil 2 wielen vanuit England hiernaartoe verstuurd hebben. Helaas moet ik zelf de handeling verrichten om de wielen in de UK op te laten halen en hiernaar toe verstuurt te krijgen. Weet iermand welke partij ik daarvoor kan gebruiken. Natuurlijk wel tegen een betaalbaar tarief.
- Niall
DPD is ook een optie. UPS en DHL zijn voor particulieren stervens duur, andere optie is via de engelse parcelforce te laten versturen