Jan Lammers at 24h du Mans?

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Mathieu

Jan Lammers at 24h du Mans?

Bericht door Mathieu » 20 mei 2009, 21:18

Gaat Jan Lammers als rijder dit jaar naar Le Mans?
Ik heb hier helemaal nog niets over gelezen.

Dit wordt misschien wel de eerste keer sinds......................? dat hij niet aan de start verschijnt.
:? :(

Dutch

Re: Jan Lammers at 24h du Mans?

Bericht door Dutch » 20 mei 2009, 22:06

Ook ik heb er nog niks over gehoord. Dit is de tussenstand voor zover mij nu bekend:

http://8w.forix.com/6thgear/whowhere09.html#LM24" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar Jan kennende zal hij wel weer ergens opduiken, in een LMP1 of LMP2 ofzo, als derde rijder. Net als vorig jaar dus eigenlijk. Hoe lang van tevoren was toen de deal met de Cytosport Lola bekend? Toch ook redelijk last minute?

De Zytek van Barazi of de Ginetta van LNT lijken me wel wat. Of misschien wel Creation.

Dennis Cavallino

Re: Jan Lammers at 24h du Mans?

Bericht door Dennis Cavallino » 21 mei 2009, 08:12

Ik hoop 't voor hem, want hij is erg druk bezig met schulden af te lossen, dus hoop dat iemand 't hem gunt om een stoeltje te krijgen. Jan hoort gewoon bij Le Mans, misschien niet per sé als teameigenaar, maar wel als rijder. En al helemaal vanuit de underdog positie. Le Mans is Le Mans, dus hij heeft altijd kans op een overwinning.

Plaats reactie