E30 M3 rulez!!
E30 M3 rulez!!
maatje van me heeft een E30 M3 gekocht.. en heb gisteren even een blokkie mogen sturen.. en kan maar 1 ding zeggen... GEWELDIG, wat stuurt zon ding direct, gaat echt heerlijk de hoek om...in rechte lijn niet echt SNEL te noemen, maar jeetje alles is gewoon perfect aan zon ding..
Ik wil ook zon ding!!!
Ik wil ook zon ding!!!
-
Re: E30 M3 rulez!!
Meer info over de M3 E30 of is het deze:Paul schreef:maatje van me heeft een E30 M3 gekocht.. en heb gisteren even een blokkie mogen sturen.. en kan maar 1 ding zeggen... GEWELDIG, wat stuurt zon ding direct, gaat echt heerlijk de hoek om...in rechte lijn niet echt SNEL te noemen, maar jeetje alles is gewoon perfect aan zon ding..
Ik wil ook zon ding!!!
[img:850:637]http://i18.photobucket.com/albums/b148/joepiem3/bm.jpg[/img]
Joep
- Leen
(adje mode on) Zo'n ding hoort in het museum man! (/adje mode off)
Hehe , toch grappig dat als men er in gereden heeft de mening bijna altijd positief bijgesteld wordt
Vond het ook leuk te horen toen Sjoerd lachend uit m'n M3 kwam op papenburg , en die hem positief verrast had.
[img:500:352]http://www.racefotos.nl/fotos/E06%20SRD%20(133).JPG[/img]
Hehe , toch grappig dat als men er in gereden heeft de mening bijna altijd positief bijgesteld wordt
Vond het ook leuk te horen toen Sjoerd lachend uit m'n M3 kwam op papenburg , en die hem positief verrast had.
[img:500:352]http://www.racefotos.nl/fotos/E06%20SRD%20(133).JPG[/img]
-
- RVV
[img:640:480]http://i18.photobucket.com/albums/b148/ ... 459393.jpg[/img] Joep dit is hem toch ?
Re: E30 M3 rulez!!
Joep schreef:Meer info over de M3 E30 of is het deze:Paul schreef:maatje van me heeft een E30 M3 gekocht.. en heb gisteren even een blokkie mogen sturen.. en kan maar 1 ding zeggen... GEWELDIG, wat stuurt zon ding direct, gaat echt heerlijk de hoek om...in rechte lijn niet echt SNEL te noemen, maar jeetje alles is gewoon perfect aan zon ding..
Ik wil ook zon ding!!!
[img:850:637]http://i18.photobucket.com/albums/b148/joepiem3/bm.jpg[/img]
Joep
Hey Klopt dat is em.... ken je dat ding dan?????????? komt uit Zeeland...
-
@Rico,
Ja dat is hem maar vanavond veel betere foto's. Hem net in de was gezet en interieur is gedaan.
Dit is nog bij de vorige eigenaar in Belgie.
In mijn auto zet ik dan wel alle specs incl gedaan werk historie etc.
PS hoe kom je aan die foto?
@Paul, Jip dat ish em heeft zich ook op www.s14.nl aangemeld en zei dat ie uit Friesland kwam, en aangezien jij ook uit Friesland komt, dacht ik dat het die moest zijn. Ik ken de wagen verder niet.
Ja dat is hem maar vanavond veel betere foto's. Hem net in de was gezet en interieur is gedaan.
Dit is nog bij de vorige eigenaar in Belgie.
In mijn auto zet ik dan wel alle specs incl gedaan werk historie etc.
PS hoe kom je aan die foto?
@Paul, Jip dat ish em heeft zich ook op www.s14.nl aangemeld en zei dat ie uit Friesland kwam, en aangezien jij ook uit Friesland komt, dacht ik dat het die moest zijn. Ik ken de wagen verder niet.
-
Joep schreef:Hebben d'r ook een, vandaag flink mee in de weer vanavond zal ik er een ''mijn auto'' over schrijven...Rico v Velzen schreef:Wie rijden er eigenlijk allemaal in een E30 M3 rond ?
Leen
Michel
Markk
Adwo
Gerhard (cabrio)
Joep
heb er ook 1
kleur nogarozilver,215 pk,bouwjaar 1989.
foto's zie: s14.nl
Leen
Michel
Markk
Adwo
Gerhard (cabrio)[/
Joep
Leonard
- Michel P
Gisteren nog ff lekker wat binnen wegen onveilig gemaakt, heerlijk elke keer weer de puurheid van autorijden te ervaren.
Men zou toch eens de technische vooruitgang moeten combineren met de veiligheids wensen van heden ten dage, en weer een moderne variant van dit rijeizer moeten maken..................... M2 bijvoorbeeld, zou een super goede imagomaker kunnen zijn als met door de vooruitgang het gemiddeld verbruik op 1:13 zou weten te krijgen.
Michel
Men zou toch eens de technische vooruitgang moeten combineren met de veiligheids wensen van heden ten dage, en weer een moderne variant van dit rijeizer moeten maken..................... M2 bijvoorbeeld, zou een super goede imagomaker kunnen zijn als met door de vooruitgang het gemiddeld verbruik op 1:13 zou weten te krijgen.
Michel
- Fabian
Ik sprak afgelopen weekend mn naamgenoot Fabian (een Zwitser) op de Ring. Hij reed altijd in een E30 M3 die was omgedoopt tot M4. (M3 met een M1-motor).
Hij is iets anders aan het bouwen wat nu bijna klaar is.........
E30 M3, met de M1-motor met compressor. 500pk. Alles, maar dan ook alles van carbon (deuren, motorkap, dak, koffer etc etc) 960 kg.....7-versnellings eigenbouw (!!!) sequentiele bak......
Volledig vlakke bodem. Alleen daardoor al 140kg downforce vertelde hij....En dan nog eens alle elektronica serieus aangepakt. Alles digitaal, zelfs een of andere systeem waarmee hij het koppel op de aandrijfas in de auto kan aflezen?
En: gewoon op kenteken gekregen in Zwitserland. Hij gaat er mee in de VLN rijden en tijdens de Touristenfahrt.
Ben benieuwd, hij verwachte hem over een maandje voor het eerst mee te nemen naar de Ring.
maar goed, bruut jah een E30 M3, ook voor mij een jongensdroom :!:
Hij is iets anders aan het bouwen wat nu bijna klaar is.........

E30 M3, met de M1-motor met compressor. 500pk. Alles, maar dan ook alles van carbon (deuren, motorkap, dak, koffer etc etc) 960 kg.....7-versnellings eigenbouw (!!!) sequentiele bak......
Volledig vlakke bodem. Alleen daardoor al 140kg downforce vertelde hij....En dan nog eens alle elektronica serieus aangepakt. Alles digitaal, zelfs een of andere systeem waarmee hij het koppel op de aandrijfas in de auto kan aflezen?
En: gewoon op kenteken gekregen in Zwitserland. Hij gaat er mee in de VLN rijden en tijdens de Touristenfahrt.
Ben benieuwd, hij verwachte hem over een maandje voor het eerst mee te nemen naar de Ring.
maar goed, bruut jah een E30 M3, ook voor mij een jongensdroom :!:
- Dennis Cavallino
- Fabian
klopt, dat was ie. De auto is inmiddels verkocht overigens. Zn vriendin rijdt in een zwarte E30 op dit moment. Ook goed geprept overigens...Marcel van Meerbeek schreef:Die M4 is toch dat ding wat soms enorme knallen maakt?
Wat is het toch mooi als je zelf zo technisch bent om dit soort projecten te starten. Scheelt je een hoop knaken en je kan het zo mooi maken als je zelf wilt.
Hij had het erover dat deze nieuwe M4 compressor hem dadelijk rond de 100K Euro gekost had.........