Ik overweeg om binnenkort apparaten aan te schaffen (voetbaltafel, flipperkast dat soort zooi) met muntinworp waarbij je met een beperkte investering langzaam geld verdient. Niet gigantisch veel natuurlijk maar dat hoeft ook nog niet. Voordat ik zulke dingen heb gekocht moeten er natuurlijk wel locaties te vinden zijn waar ik ze neer kan (mag) zetten. Ik richt me met name op hogescholen en universiteiten en eventueel sportgelegenheden in de omgeving van Amsterdam. Daarbij let ik onder andere op het publiek (het liefst jonge mensen uiteraard, ik wil geen vandalisme dus geen middelbare scholen). Helaas al een aantal afwijzende reacties gehad. Was aan de ene kant wel te verwachten natuurlijk, maar je moet ergens beginnen.
Het idee om dit te doen is trouwens ontstaan op mijn vorige HBO in Utrecht waar zo'n voetbaltafel stond, waarin per dag gewoon tientallen euro's gingen. En al ga je van een beroerd scenario uit, dan nog is het lucratief omdat je nooit meer kan verliezen dan je eigen investering. Ik hoef toch geen vrouw en kinderen te onderhouden.
Ik vraag me af of er op DF meer beginnende ondernemers met creatieve ideeën zitten en ik ben tevens benieuwd wat jullie van mijn idee vinden. Onervaren optimisme? Of zou er toekomst in zitten