Driftverslaafde Heini
- heiniw
Driftverslaafde Heini
Hallo mannen en vrouwen,
Ik ben sinds een jaartje aardig verslaafd aan driften. Eerst met gehuurde auto's maar sinds nov. 2008 in het bezit van een eigen BMW E30. Wellicht ben je me wel eens tegengekomen in Lelystad. Ik ben tot nu toe altijd de enige met een Touring.
Begin 2009 is een 100% sper (CO2) onder de auto gemonteerd en dat komt het driftgedrag erg ten goede. De enige andere aanpassing is een vaste linker motorsteun. Met z'n 170pk is dit een heerlijke driftauto.
Groet,
Heini
Ik ben sinds een jaartje aardig verslaafd aan driften. Eerst met gehuurde auto's maar sinds nov. 2008 in het bezit van een eigen BMW E30. Wellicht ben je me wel eens tegengekomen in Lelystad. Ik ben tot nu toe altijd de enige met een Touring.
Begin 2009 is een 100% sper (CO2) onder de auto gemonteerd en dat komt het driftgedrag erg ten goede. De enige andere aanpassing is een vaste linker motorsteun. Met z'n 170pk is dit een heerlijke driftauto.
Groet,
Heini
- RJay
Re: Driftverslaafde Heini
een 325i touring? Gaaf
en best wel zeldzaam volgens mij, je ziet ze iig niet elke dag.
Welkom op DF

Welkom op DF
-
Welkom Heini
Ik heb die driftbak al een paar keer zien staan (kom weleens bij je door de straat...), en vroeg me af of ie van iemand op DF was. Ik kan zelf totaal niet driften (alleen per ongeluk) maar wil dat ooit nog eens leren. Als je een keer gaat oefenen bij je in de buurt en je wilt publiek moet je maar even PB-jen. Ik kan ook met mijn camera op de auto achter je aan rijden om een filmpje te maken van je drifts.
Groet,
SlowCo
Ik heb die driftbak al een paar keer zien staan (kom weleens bij je door de straat...), en vroeg me af of ie van iemand op DF was. Ik kan zelf totaal niet driften (alleen per ongeluk) maar wil dat ooit nog eens leren. Als je een keer gaat oefenen bij je in de buurt en je wilt publiek moet je maar even PB-jen. Ik kan ook met mijn camera op de auto achter je aan rijden om een filmpje te maken van je drifts.
Groet,
SlowCo
- Erik K.
Welkom op DF!
- frankv
het maakt zeker niets uit of je drift met een sedan of een touring 325i?
mijn vrouw rijdt in een e30 325i touring waarvan ik me zo af en toe wel eens voorneem om hem in een later leven als driftauto te gaan gebruiken, we hebben hem al 140.000km goed onderhouden en dan is zomaar voor 1000 euro verpatsen ook weer zoiets...
mijn vrouw rijdt in een e30 325i touring waarvan ik me zo af en toe wel eens voorneem om hem in een later leven als driftauto te gaan gebruiken, we hebben hem al 140.000km goed onderhouden en dan is zomaar voor 1000 euro verpatsen ook weer zoiets...
-
Welkom op df! Heb je auto al eens op lelystad gespot, vroeg me ook al af of ie van een df-er was! Gave auto en een leuke verschijning op de rdw baan 

- frank de jonge
Welkom Heini en erg leuk drifthok die touring 

- Tom V
Ha Hein, welkom. Heb afgelopen keer nog even met je mee gereden, ging leuk rond! Mooie klapband later ook. 

-
Welkom Heini,
we hebben elkaar gezien op de vorige driftdag, waarbij je me vertelde dat de uitlaat er nu echt afgevallen was
Tot de volgende driftdag 
we hebben elkaar gezien op de vorige driftdag, waarbij je me vertelde dat de uitlaat er nu echt afgevallen was

- heiniw
Dank voor de hartelijke welkom op DF. Ik denk dat we elkaar wel regelmatig tegen zullen komen op een baan in Nederland of Duitsland. Ik was van plan om vorige week naar Weeze, Duitsland te gaan maar daar kwam helaas wat tussen. De volgende keer hoop ik daar wel bij te zijn. Zat. 2 mei ben ik in ieder geval wel in Lelystad. Dan organiseert driftsport weer een C-dag.
Driften met een touring gaat net zo gemakkelijk als met een sedan. Het dichtlassen van het differentieel is wel een must. Of natuurlijk een echt platendifferentieel, maar dat is een stuk duurder. Daarmee kun je zo veel mooiere lange bochten maken.
Van mijn drift-uitspattingen maak ik ook regelmatig opnames. Ze zijn te vinden op: http://www.youtube.com/heiniw. Inclusief de opname van de klapband.....
Heini
Driften met een touring gaat net zo gemakkelijk als met een sedan. Het dichtlassen van het differentieel is wel een must. Of natuurlijk een echt platendifferentieel, maar dat is een stuk duurder. Daarmee kun je zo veel mooiere lange bochten maken.
Van mijn drift-uitspattingen maak ik ook regelmatig opnames. Ze zijn te vinden op: http://www.youtube.com/heiniw. Inclusief de opname van de klapband.....
Heini
- Mathieu
Welkom.
Is dat nou leuk driften
:
Is dat nou leuk driften

- Anton
LOL, nee, Mathieu, is helemaal niks, maar je komt toch steeds weer.... :banaan:Mathieu schreef:Welkom.
Is dat nou leuk driften:
edit; Welkom Hein natuurlijk.
Touring is een beetje het handelsmerk van Paul Vlasblom natuurlijk, maar dat betekent natuurlijk niet dat niemand anders in een touring mag driften!
Succes!
- heiniw
Ik heb Paul Vlasblom helaas nog nooit ontmoet maar ik doe graag een poging om in de buurt van zijn driftkunsten te komen. Ik heb de Touring niet uit overtuiging gekocht; ik kwam 'm toevallig tegen en het is erg praktisch voor het meenemen van extra banden...
Heini

Heini
- Anton
Paul is regelmatig aanwezig op Weeze, dus die zul je nog wel eens rond zien lopen/driften.
- Knot
Volgens mij heb ik je wel zien schuiven de 11e april op RDW! 

- Dennis Cavallino
Mathieu, als je het kan wel. Maar goed, jij moet iets te dromen overhouden natuurlijk.Mathieu schreef:Welkom.
Is dat nou leuk driften:
@Heini: Ik blijf 't één van de mooiste BMW's vinden, zo'n E30 Touring. Prima om mee te driften. Geniet ervan.
- Mathieu
Ik droom net als jij altijd over eten :jenna:Dennis Cavallino schreef:Mathieu, als je het kan wel. Maar goed, jij moet iets te dromen overhouden natuurlijk.Mathieu schreef:Welkom.
Is dat nou leuk driften:
@Heini: Ik blijf 't één van de mooiste BMW's vinden, zo'n E30 Touring. Prima om mee te driften. Geniet ervan.
- Stéphane
Paul Vlasblom is trouwens een van de meest relaxte gasten die ik ken in de race-wereld. Altijd tijd voor een praatje, geen allures of niks. En hij kan echt wel een partij driften waar je respect voor mag hebben.
@Mathieu: Wat eten we zaterdag dan? Moet nog langs rijden in Heusden met de Elise
@Mathieu: Wat eten we zaterdag dan? Moet nog langs rijden in Heusden met de Elise

-
Stéphane schreef:Paul Vlasblom is trouwens een van de meest relaxte gasten die ik ken in de race-wereld. Altijd tijd voor een praatje, geen allures of niks. En hij kan echt wel een partij driften waar je respect voor mag hebben.
+1