Can you make an Audi Estate oversteer?
- Roman
-
Re: Can you make an Audi Estate oversteer?
Veilige auto zeg. zoeen die niet uitbreekt! 

-
Nah,
BMW vs Rest of the world: 12-0

BMW vs Rest of the world: 12-0

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Het blijft een Audi, daar moet je gewoon niet circuit mee rijden. Zal allemaal best, Audi wil heel graag ook dikke achterwiel aandrijf achtigen aanbieden en toch aan het 4wd concept vasthouden. Het is en blijft het nét niet. Al zou ik als daily zeker een (moderne) Audi overwegen, lekker km's maken op de snelweg maar hier zijn ze niet voor gemaakt.
Je ziet gewoon dat Chris de auto écht moet zetten om hem dwars te krijgen. In een lange bocht wat gas bij geven resulteert nog altijd in onderstuur all the way. Wat dat betreft is het nog steeds geen vooruitgang imho. Ik bedoel dit kan ook met m'n pa zijn Passat, alleen hou je die niet dwars met het gaspedaal
Je ziet gewoon dat Chris de auto écht moet zetten om hem dwars te krijgen. In een lange bocht wat gas bij geven resulteert nog altijd in onderstuur all the way. Wat dat betreft is het nog steeds geen vooruitgang imho. Ik bedoel dit kan ook met m'n pa zijn Passat, alleen hou je die niet dwars met het gaspedaal

-
- Auto: M3P, 130i
Het laatste stukje van de film was lekker on the edge! 

-
Lekker belangrijk dat driften.....dat heb echt iedereen nodig...
- Roman
Zal op nat wegdek trouwens wel wat makkelijk dwars te krijgen zijn. 

- Jeroen
@ MarcRS4: Echt autorijden is nog altijd sturen met het gaspedaal, niet sturen met het stuur. Als je auto maar 1 truukje kent, dat van onderstuur, is de lol van het autorijden er snel vanaf. Veel auto's zijn daar maar al te goed in. Als je auto een breder repertoire heeft, en zowel kan onder als oversturen en over 4 wielen kan glijden, oftewel met het gas naar wens is te sturen, dan praat je over een auto waarmee je de kunst van het échte autorijden kunt beoefenen. Dit filmpje heeft dus niets met driften te maken, maar laat feitelijk in 2 bochten zien wat de auto te bieden heeft op het gebied van echt sturen. En als je dit spelletje eenmaal doorhebt, en weet wat het is, dan wil je niets anders meer.
- Knot
Monteer daar maar eens Roadhog/Sava/Wanli op de achteras en dan nog eens kijken 
Doet ie het dan nog niet, dan gewoon op de Knot manier... gooien zoals je een 30/30'er bij iemand door het raam zou mieteren!

Doet ie het dan nog niet, dan gewoon op de Knot manier... gooien zoals je een 30/30'er bij iemand door het raam zou mieteren!
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Rolex Seadweller DEEPSEA 116600 dacht ik? CH heeft smaak 
Of is het toch 'n normale 16600 SD?

Of is het toch 'n normale 16600 SD?
- Thomas
- Auto: Bmw 1-serie
Leuk filmpje weer van Chris Harris
Gave bak ook, maar zo'n wagen koop je toch niet voor het driften..

-
Neh, zo'n bak koop je omdat ie jottem in de mode hip/hot/look-at-me-neighbours-this-is-2009-and-I-know-a-bit-about-cardesign-and-not-so-much-about-driving-funThomas schreef:Leuk filmpje weer van Chris HarrisGave bak ook, maar zo'n wagen koop je toch niet voor het driften..

Maar ik vind 't een hele nette kar met 'n prachtmotor.
- SteV6
Kostprijs testauto: 48000 pond .... (basismodelletje 36000)
Op droog is zo te zien nog een stevige scandinavian flick nodig om overstuur op te roepen. Sound van de motor vind ik overigens niet verkeerd!
Stephan
Op droog is zo te zien nog een stevige scandinavian flick nodig om overstuur op te roepen. Sound van de motor vind ik overigens niet verkeerd!
Stephan
- Laurens
Knot schreef:Monteer daar maar eens Roadhog/Sava/Wanli op de achteras en dan nog eens kijken

-
Goed punt Jeroen, maar voor Audi fappers maakt dat niet uit, die begrijpen echt auto rijden (de essentie van total controle/voertuigbeheersing (maar dan wel zelf ipv electronica)) toch al niet anders hadden zo'n drol van een auto niet gekocht... dus je kunt je de moeite besparenJeroen schreef:@ MarcRS4: Echt autorijden is nog altijd sturen met het gaspedaal, niet sturen met het stuur. Als je auto maar 1 truukje kent, dat van onderstuur, is de lol van het autorijden er snel vanaf. Veel auto's zijn daar maar al te goed in. Als je auto een breder repertoire heeft, en zowel kan onder als oversturen en over 4 wielen kan glijden, oftewel met het gas naar wens is te sturen, dan praat je over een auto waarmee je de kunst van het échte autorijden kunt beoefenen. Dit filmpje heeft dus niets met driften te maken, maar laat feitelijk in 2 bochten zien wat de auto te bieden heeft op het gebied van echt sturen. En als je dit spelletje eenmaal doorhebt, en weet wat het is, dan wil je niets anders meer.

Zijn leuke auto's voor mannen die lekker een stoplichtsprintje willen doen die RS'en en dan heel trots naar huis rijden om hun vriendin te vertellen dat ze er weer 1 ge-"owned" hebben

- Mathieu
Ik heb op Papenburg met een Audi A5 TDI gereden.
Wat ik me afvroeg is waarom je de tractie controle en stabiliteits controle aan/uit kan zetten
Wat ik me afvroeg is waarom je de tractie controle en stabiliteits controle aan/uit kan zetten

- Arthur
- Auto: Nr.51
Mooie wagen, klinkt goed. Rijdt goed. Wil ik best hebben...
Laatst gewijzigd door Arthur op 22 apr 2009, 09:36, 2 keer totaal gewijzigd.
- Maus335i
Kostie hier dan? 156.762 euro incl. BPM?SteV6 schreef:Kostprijs testauto: 48000 pond .... (basismodelletje 36000)
Stephan
-
sigarettegeld.Maus335i schreef:Kostie hier dan? 156.762 euro incl. BPM?SteV6 schreef:Kostprijs testauto: 48000 pond .... (basismodelletje 36000)
Stephan

Neh, voor het wildere werk volstaat een Audi R8 en het liefst V10 en voor de rest met 'n hele grote boog om alle andere Audi's heen lopen, mocht je spiritual driving wat hoger in 't vaandel hebben. Als dat je niet veel doet en sprintwerk/hipheid2009/wintersport is meer jouw wereld:Audi. No contest.

- Sperdy
[quote="JeroenZijn leuke auto's voor mannen die lekker een stoplichtsprintje willen doen die RS'en en dan heel trots naar huis rijden om hun vriendin te vertellen dat ze er weer 1 ge-"owned" hebben
[/quote] .. en zelfs tegen een ACS1 loopt ook dat nog verkeerd af ... :twisted:

- RVV
Aernoudt schreef:Goed punt Jeroen, maar voor Audi fappers maakt dat niet uit, die begrijpen echt auto rijden (de essentie van total controle/voertuigbeheersing (maar dan wel zelf ipv electronica)) toch al niet anders hadden zo'n drol van een auto niet gekocht... dus je kunt je de moeite besparenJeroen schreef:@ MarcRS4: Echt autorijden is nog altijd sturen met het gaspedaal, niet sturen met het stuur. Als je auto maar 1 truukje kent, dat van onderstuur, is de lol van het autorijden er snel vanaf. Veel auto's zijn daar maar al te goed in. Als je auto een breder repertoire heeft, en zowel kan onder als oversturen en over 4 wielen kan glijden, oftewel met het gas naar wens is te sturen, dan praat je over een auto waarmee je de kunst van het échte autorijden kunt beoefenen. Dit filmpje heeft dus niets met driften te maken, maar laat feitelijk in 2 bochten zien wat de auto te bieden heeft op het gebied van echt sturen. En als je dit spelletje eenmaal doorhebt, en weet wat het is, dan wil je niets anders meer.![]()
Zijn leuke auto's voor mannen die lekker een stoplichtsprintje willen doen die RS'en en dan heel trots naar huis rijden om hun vriendin te vertellen dat ze er weer 1 ge-"owned" hebben
Ja en ? arrogante post

Ik dacht dat we het afzeiken van bepaalde merken/auto's/rijders wel een beetje gehad hadden..

Alsof je ineens een god bent op de weg/circuit als je een BMW'tje kunt rijden.. en ja sturen met het gas vind ik ook lekker.. maar om nou te zeggen dat je dan ineens volwaardig bent

Een Audi een drol van een auto noemen slaat kant noch wal.. als er wel drollen rondrijden dan zijn het oude BMW lijken uit het jaar nul.. en dat uit de mond/vingers van mij.. die oude BMW's als geen ander kan waarderen..
BEETJE GOEDKOPE ACTIE dat afzeiken IMHO.
-
- Snipe
"Een drol van een auto" lijkt me wat sterk uitgedrukt. Ik heb niks met Audi, maar als er mensen zijn die zich er prettig bij voelen: doen, koop dat ding!
-
Rico, wat daarvoor staat irriteert mij persoonlijk meer.
Maar goed, blijkbaar vinden sommigen zich boven de rest verheven. Die mensen heb je nu eenmaal. :morecoffee:
De A4 in het filmpje vind ik er zelf overigens wat saai uitzien. Huidige Audi TT vind ik best mooi.

Maar goed, blijkbaar vinden sommigen zich boven de rest verheven. Die mensen heb je nu eenmaal. :morecoffee:
De A4 in het filmpje vind ik er zelf overigens wat saai uitzien. Huidige Audi TT vind ik best mooi.
- Jeroen
Ja en? Ik vond de post van MarcRS4 weer kant noch wal raken. No offence verder, maar ik blijf bij mijn post.
En Allen, dat jij eruit haalt dat ik me boven anderen verheven zou voelen, zegt meer over jou, dan over mij. Ik heb verder totaal geen zin om dit op de man te gaan spelen, en dat is ook niet de bedoeling op dit forum.
En Allen, dat jij eruit haalt dat ik me boven anderen verheven zou voelen, zegt meer over jou, dan over mij. Ik heb verder totaal geen zin om dit op de man te gaan spelen, en dat is ook niet de bedoeling op dit forum.