In het dagelijks leven noemt men mij ook wel Ferdi, ben 20 jaar en kom uit De Bilt.
Voor dagelijks vervoer heb ik een Volvo V50 2.0D Elan uit 2004, bevalt prima en doet wat hij moet doen.
Het is me alleen niet gelukt om hem standaard te houden.
Een klein lijstje met aanpassingen:
- S40 grille
- 30mm verlaagd met een setje Intrax veren
- 18 inch Pegasus R velgen voor in de zomer (zijn wel replica's)
- 16 inch lichtmetaal voor in de winter
- achterkant is helemaal vrij gemaakt van alle logo's en sinds vanmorgen zit er ook geen trekhaak meer onder
- Verder stuurwielbediening voor de radio in laten bouwen en mijn Parrot CK 3200 Carkit zit er ook in
Voor mijn vrije tijd staat er nog een Peugeot 205 Rallye 1.9 voor de deur.
Heb deze nu ongeveer 2,5 jaar en ook deze is niet helemaal standaard meer...
Motorisch:
- op maat gemaakte uitlaat met Remus einddemper
- EPS spaghettispruitstuk
- greenkit luchtfilter
- 122 PK 8V GTI blok
- 130 pk nokkenas
- chip spec. 205 cup
Verder nog:
- 1900 130 PK GTI remmerij aan de voorkant
- Koni Geel voor
- Achter Sachs sportdempers
- 1900 GTI Speedlines
- 3cm verlaagd
- veerpootbrug onder en boven OMP
- GTI tellerunit met witte tellerplaat
- middenconsole
- gti klokje
- dakraam
- elektrische ramen
- centrale deurvergrendeling
- origineel Peugeot Talbot Sport interieur
- zonneband in voorruit
Heb op zolder een setje 15 inch witgecoate stalen velgen liggen waar ik zondag een setje Toyo R888 voor ga halen.
Deze komen er dan onder te zitten en de Speedlines gaan dan de verkoop in.
Andere dingen die er aan zitten te komen zijn voor de 205 een setje andere remmen voor de voorkant, wil 307 HDi spul met Ferodo DS2500 remblokken hebben.
Wil de 205 langzaam maar zeker klaar hebben als tracktool
Nog wat foto's van beide auto's.
De V50:
En de 205:
(het is de linker van het stel)