Ik ben Jilleke, Engelsen kennen me als Julie - en meestal doe ik auto dingen met lui uit de UK
Partner en ik hebben mazzel dat we allebei dezelfde hobby leuk vinden & sinds bijna 2 jaar communiceren we onderweg via walkie talkie

Via Seloc vond een kennis een schade geval binnen mijn budget en zo kom ik aan mijn auto.
Hij belde op of ik een andere kleur wilde, daar op 1 deur na alles toch gespoten moest worden.. roze was ik ontgroeid inmiddels en ik had net een heeeeel lekker luchtje gekregen Hugo Boss Pure Purple.... dus *die* kleur paars moest het natuurlijk worden! Grappige is, al staat de mijne tussen 200 andere elises..... ik zie 'm altijd meteen

Club in de UK is heel actief en kent super track etiquette en voor relatief weinig geld (vergeleken met 'track experiences') kunnen wij veel doen. (want er is geen winstoogmerk) Dus in de afgelopen jaren gereden op: Zandvoort, Zolder, Spa, Abbeville, Croix en Ternois, Ecuyers, Folembray, La Ferte Gaucher, Dijon, Lurcy Levis, Charade, Pau Arnos, Ales, Ledenon, Brands Hatch, Bedford (ook in een Lotus 340r), Croft en Cadwell Park..... en er staan weer nieuwe op het program voor komend jaar

(in het paars zijn favoriet)
van min 3+ tot 7 ben ik op Abbeville
Super leuk baantje om te spelen!
Andere zinloze dingen om te vertellen is dat ik eigenlijk altijd open rij - zo vaak regent het echt niet!
En dat ik graag hard meezing met CD's onderweg

Verder moet ik hier eerst nog maar even rondkijken, want ben technisch een numptie dus weet niet of ik veel kan bijdragen..
Wat ik heb gezien tot nu toe wel een leuk forum!
Gr,
J